اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/محسن رضایی:

رئیس‌جمهور ملزم به پاسخ‌گویی آرزوهای اقتصادی مردم است

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما باید در اقتصاد آرزوهایمان را بگوییم و رئیس‌جمهور مسئول پاسخ‌گویی به آرزوهای اقتصادی مردم است.

رئیس‌جمهور ملزم به پاسخ‌گویی آرزوهای اقتصادی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رضایی در سفر یک‌روزه خود به استان کرمانشاه ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ما باید در اقتصاد آرزوهایمان را بگوییم و رئیس‌جمهور مسئول پاسخ‌گویی به آرزوهای اقتصادی مردم است.

رضایی ادامه داد: به علت عدم وجود کارشناسان مناسب و مدیران ارشد و لایق و نیز قرارنگرفتن مسئولان در جای خود، مشکلات اقتصادی و بیکاری شکل گرفته است و با قراردادن مسئولان لایق در جای خود بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از اجرای برنامه پرداخت یارانه به مردم، گفت: من این برنامه را به شرطی ادامه خواهم داد که تورم‌زا نباشد و به ‌جای پرداخت آن، چندین برابر پول از مردم گرفته نشود.

وی با تاکید براینکه فاصله بین اقوام موجب محجورماندن ما شده است، گفت: عده‌ای از بیت‌المال استفاده می‌کنند و در راه اتفاقات شخصی و کاندیداهای موردنظر هزینه می‌کنند و ما باید جلودار این معضل باشیم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید براینکه من ائتلاف نکرده‌ام، افزود: ائتلاف من با مردم است و در دو ماه گذشته، 35 دانشگاه در سطح کشور رفته‌ام و ائتلاف خود را با دانشجویان اعلام می‌کنم و هر نامزدی که به دانشگاه نرود و برنامه‌های خود را برای مردم و دانشجویان بازگو نکند، عوام‌فریبی کرده است.

* دولت‌مردان ابتدا اخلاق فرهنگی خود را درست کنند

رضایی اظهار داشت: ما باید اخلاق را از خود دولت‌مردان شروع کنیم و سپس به مردم و جامعه تسری دهیم و این کار فرهنگ را عوض خواهد کرد و زنان جامعه ما، نماد شرف و حیثیت ما هستند و نباید در رسانه‌ها به آن‌ها توهین شود.

وی اعلام کرد: خشونت در معماری شهری در شهرهای بزرگ دیده می‌شود که موجب ازبین‌رفتن نظام خانواده می‌شود و زاویه‌های معماری شهری و کوچه‌های ترسیم‌شده در فرهنگ ما تاثیرگذار است.

به گفته رضایی، در صورت اسلامی‌شدن معماری شهری، آرامش بر خانواده‌ها حکم‌فرما می‌شود.

کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: در زمان جنگ با وجود اینکه فردی نظامی نبودم بنا به تکلیف جبهه‌ها رفتم و اکنون این وظیفه را احساس می‌کنم که باید در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنم.

انتهای پیام/2700/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول