اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور در فردوگاه دشت‌ناز ساری خبر داد

پذیرش پیشنهادهای جدید دستور کار هیئت دولت در مازندران

رئیس جمهور در بدو ورود به ساری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه جلسه هیئت دولت دو بخش دارد، گفت: پیگیری‌های مصوبات قبلی، رفع موانع و همچنین پذیرش پیشنهادهای جدید در دستور کار امروز هیئت دولت در مازندران قرار دارد.

پذیرش پیشنهادهای جدید دستور کار هیئت دولت در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود احمدی‌نژاد دقایقی قبل در بدو ورود به فرودگاه دشت‌ناز ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیق سفر چهارم دولت استان مازندران امروز فراهم شد.

وی از مازندران به عنوان نمادی برای جامعه متمدن بشری نام برد و خاطرنشان کرد: مردم استان مازندران در طول تاریخ با عشق و کار بیشتر تلاش و سازندگی موثری را به نمایش گذاشتند.

احمدی‌نژاد با تقدیر از رشادت‌های مازندرانی‌ها تصریح کرد: مازندرانی‌ها از دین و شرف انسانی فرهنگ‌اسلامی، و ارزش‌های متعالی در ایران عزیز صیانت کردند.

رئیس جمهور کشورمان تلاش مازندرانی‌ها در بخش تولید و کشاورزی را ستود و یادآور شد: از این سرزمین عالمان، عارفان، ادیبان و مجاهدانی تربیت شدند و به ملت ایران ارزانی شد.

وی غیرت و ایثارگری‌های مازندرانی‌‌ها را ستود و افزود: ارزش‌های ناب اسلامی سینه به سینه همچون امانتی گران‌بها منتقل شد.

احمدی‌نژاد یادآور شد: مازندرانی‌ها سهم گران‌بهایی در دستاوردهای انقلاب اسلامی داشتند. 

وی از مازندران به عنوان نماد سرسبزی و نشاط ملت ایران نام برد و گفت: در حاشیه سفر امروز هیئت دولت به مازندران در دو کارگروه کشاورزی و صنعت و معدن حضور پیدا می‌کنم.

رئیس جمهور با اعلام اینکه جلسه هیئت دولت دو بخش دارد، تصریح کرد: پیگیری‌های مصوبات قبلی، رفع موانع و همچنین پذیرش پیشنهادهای جدید در دستور کار امروز هیئت دولت در مازندران قرار دارد.

به گزارش فارس، رئیس جمهور را در این سفر اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد، غلامحسین الهام سخنگوی هیئت دولت، سیدحسن موسوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، نیکزاد وزیر راه و شهر سازی، نامجو وزیر نیرو و ثمره هاشمی مشاور عالی رئیس جمهور همراهی می‌کنند.

سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران به همراه جمعی از مدیران استانی در فرودگاه دشت ناز ساری به استقبال رئیس جمهور رفتند.

قرار است احمدی‌نژاد دقایق دیگر در جمع مردم شهرستان ساری در میدان شهدا سخنرانی کند.

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول