اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 خردا‌دماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی حماسه حضور در زنجان

همایش پیاده‌روی خانوادگی با عنوان حماسه حضور 10 خرداد‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی حماسه حضور در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است همایش پیاده‌روی زنجان با نام حماسه حضور در 10 خرداد‌ماه امسال برگزار می‌شود‌.

ایرج رحمانی با بیان اینکه نخستین استانی هستیم که امسال همایش پیاده‌روی را برگزار می‌کنیم، افزود: همایش پیاده‌روی در شهر زنجان برگزار می‌شود و اگر سایر شهرستان‌ها نیز آمادگی برپایی آن را داشته باشند به صورت همزمان در کل استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم به دلیل مشغله‌های بسیاری که دارند از این فرصت‌ها برای تفریح، در کنار خانواده بودن و سلامتی بدن خود استفاده می‌کنند و حضور پرشوری در همایش‌ها دارند.

این مقام مسئول گفت: همایش پیاده‌روی توسط شبکه سه سیما، جام جم و شبکه استانی اشراق پخش می‌شود و بدون شک برای اجرای خوب آن همانند گذشته نیازمند حمایت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

وی افزود: این‌گونه همایش‌ها فرصت مغتنمی برای انتقال مباحث آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و غیره است و ارگان‌ها باید برنامه‌ریزی جدی برای آن داشته باشند.

رحمانی یادآور شد: سال گذشته طبق اعلام فرمانده نیروی انتظامی در روز برگزاری همایش پیاده‌روی هیچ جرمی ثبت نشد و کار خطایی صورت نگرفت که بدون شک این مهم نشان از جایگاه ورزش در بین اقشار مختلف مردم دارد.

وی با اشاره به تحقیقاتی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است، گفت: طبق این تحقیقات تاثیرگذارترین و کم‌هزینه‌ترین مورد برای جلوگیری از سرطان، ورزش کردن است ولی هنوز ورزش در سبد کالای بسیاری از خانواده‌ها قرار نگرفته و خانواده‌ها به سلامتی خود اهمیت نمی‌دهند.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول