اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس مطرح کرد

نقش برجسته خواص در ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی

نماینده مردم لردگان در مجلس گفت: خواص نقش برجسته‌ای در انتخابات بر عهده دارند و باید در ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رای بکوشند.

نقش برجسته خواص در ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: کسانی برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت‌نام کنند که رجل سیاسی بوده، از مقبولیت در نزد برخوردار باشند و مطمئن باشند که تایید صلاحیت می‎شوند.

وی افزود: انتخاب فرد اصلح برای این دوره ریاست جمهوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برهمین اساس باید همه افراد به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جلیل بر ضرورت خلق حماسی سیاسی از سوی مردم کشور تاکید کرد و گفت: حماسه بدون حضور مردم محقق نمی‎شود و در همین راستا باید شرایط لازم را برای حضور پرشور و گسترده مردم فراهم کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه، تصریح کرد: رسانه‌ها تلاش کنند تا به دور از تخریب و سیاه‌نمایی قلم بزنند و در خلق حماسه سیاسی گام بردارند.

جلیل با بیان اینکه انتخابات این دوره با دوره‌های قبل متفاوت است، ادامه داد: تمام گروه‌ها و قشرهای جامعه در خلق حماسه سیاسی سهیم هستند و باید در این راستا تلاش کنند.

وی به نقش خواص در لحظه‌های مهم نظام اشاره کرد و گفت: خواص نقش برجسته‌تر و پررنگ‌تری در این برهه بر عهده دارند و باید در ترغیب مردم به انتخابات بکوشند.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول