اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان خبر داد

استقرار 379 شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان گفت: 379 شعبه اخذ رای در این شهرستان مستقر می‏شود.

استقرار 379 شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان

علی کاظمی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از مجموع شعبه‏های اخذ رای 165 شعبه شهری خواهد بود.

وی با بیان اینکه 214 شعبه اخذ رای نیز در مناطق روستایی شهرستان زنجان مستقر خواهد بود، افزود: امید است روند اجرای انتخابات به شکل مناسبی طی شود.

رئیس هیئت اجرایی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان به افراد به‌کارگیری شده در شعبه‏های اخد رای اشاره کرد و یادآور شد: به طور میانگین 15 نفر برای استقرار در هر شعبه مورد نیاز است.

وی افراد مورد نیاز برای حضور در شعبه‏های اخذ رای را نزدیک به 10 هزار نفر برآورد کرد و گفت: این تعداد در قسمت‏های مختلف اجرایی انتخابات به‌کارگیری می‏شوند.

کاظمی حضور افراد در بخش بازرسی، حفاظتی، امنیتی و نظارتی را یادآور شد و تاکید کرد: این افراد باید در بخش‏های مورد نیاز فعالیت داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان به سامانه جامع انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه به صورت گسترده و جامع نسبت به ثبت اطلاعات اقدام می‏کند.

وی با بیان اینکه همه فعالیت‏ها به صورت الکترونیکی در حال انجام است، یادآور شد: همه اطلاعات با امضای دیجیتال که دارای امنیت بسیار بالایی است، ثبت می‏شود.

کاظمی به مزایای سامانه جامع انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: ثبت و انتقال سریع اطلاعات، تجمیع مناسب اطلاعات و آمار و مدیریت مناسب زمانی از جمله مزایای این سامانه است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان با بیان اینکه انتخابات دارای 25 فرایند مختلف خواهد بود، افزود: به غیر از مرحله رای‌گیری همه این فرایندها در سامانه ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دستور وزیر کشور برای آغاز ثبت‌نام از کاندیداها ابلاغ شده است، گفت: این ابلاغ به صورت سراسری در کشور صورت گرفته است.

کاظمی به دریافت اعلام وصول دستور وزیر کشور اشاره کرد و افزود: صبح امروز با دریافت ابلاغ وزیر کشور نسبت به ابلاغ این دستور به بخشداران اقدام شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان از ابلاغ پیام وزیر کشور به بخشدار زنجانرود و قره پشتلو خبر داد و تاکید کرد: فعالیت اجرایی انتخابات در بخش مرکزی به صورت متمرکز صورت می‏گیرد.

وی خواستار ایجاد فضایی شاداب در انتخابات آتی شد و خاطرنشان کرد: مسئولان و نامزدهای انتخاباتی باید با ایجاد فضایی ترغیب‌کننده به حضور حداکثری مردم کمک کنند.

کاظمی به حضور مردم زنجان در انتخابات‏ گذشته اشاره کرد و یادآور شد: مردم زنجان همواره آمارهای بالایی در میزان شرکت در انتخابات دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان مشارکت مردم زنجان را همواره بالاتر از میانگین کشوری عنوان کرد و  گفت: در انتخابات پیش‌رو باز هم مردم زنجان دشمنان را حیرت‌زده خواهند کرد.

انتهای پیام/73002/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول