اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ پورمحمدی:

جامعه ایرانی برای تحول آماده است / دولت با تولید شوخی نکند

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به حضور پرشور مردم در برنامه‌های انتخاباتی گفت: این حضور نشان می‌دهد که جامعه ایرانی برای تحول آماده است.

جامعه ایرانی برای تحول آماده است / دولت با تولید شوخی نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در همایش تبیین الزامات و شرایط حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در محل خانه شهر کرمان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد با برنامه‌ای که در تولید، توزیع و مصرف به سمت آن برویم.

وی مردم کویر را افرادی سختکوش و زحمتکش و قناعت‌پیشه خواند و تصریح کرد: مردم در جنوب کشور با دشواری بسیاری در اوج کم‌آبی به تولید محصولات کشاورزی می‌پردازند و حالا که قرار است، مقداری آب به کرمان منتقل شود، بعضی‌ها با این طرح مخالفت می‌کنند در حالی که آب‌های بسیاری در کشور هدر می‌رود.

دشمن به دنبال تجزیه جهان اسلام است

پورمحمدی با بیان اینکه امام صادق (ع)، امنیت، عدالت و فراوانی را برای تمام افراد ضروری ذکر کرده است، گفت: جامعه ناامن به جایی نمی‌رسد و ناامنی‌ها در استان کرمان از بین رفته است.

 

وی بیان کرد: امنیت روانی به این معنا است که شخصیت انسان‌ها حفظ شود و امنیت شغلی، سیاسی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری هم مهم است و جامعه‌ای می‌تواند موفق باشد که امنیت در تمام حوزه‌ها را داشته باشد.

ایران به سوریه کمک فکری می‌کند

رئیس سازمان بازرسی اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند، کشور ما را هم مانند عراق و سوریه ناامن کنند تا جهان اسلام تجزیه شود و اینکه ما به سوریه کمک فکری می‌کنیم به این علت است که اگر سوریه تجزیه شود، لبنان و عراق هم تجزیه می‌شود و سپس ایران را هم می‌توانند، تجزیه کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه امنیت ایران توسط نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حفظ شده است، اذعان داشت: کمک فکری ایران به سوریه به این علت است که دستشان به ایران نرسد.

قطب سرمایه‌داری وحشتناکی در کشور ایجاد شده است

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در ایران افزود: قطب‌های سرمایه‌داری وحشتناکی در کشور ایجاد شده است و در حالی که باید به مبلغ یارانه طبقاتی از جامعه افزوده شود، معاملات نجومی ملک و زمین در تهران انجام می‌شود.

پورمحمدی بیان داشت: حتی طبقات متوسط و حقوق‌بگیر جامعه در زمینه اقتصادی مشکل پیدا کرده‌اند و منابع کشور باید به صورت عادلانه توزیع شود و نوسانات اقتصادی را باید برطرف کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر عدالت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در عرصه‌های مختلف اجرا کنیم، مردم دین‌دارتر می‌شوند.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری ابراز داشت: عدالت اقتصادی اصل عدالت است و جامعه باید از رفاه نسبی و برابر برخوردار باشد.

جامعه ایرانی برای تحول آماده است

پورمحمدی با اشاره به حضور پرشور مردم در برنامه‌های انتخاباتی گفت: این حضور نشان می‌دهد که جامعه برای تحول آماده است.

وی با بیان اینکه دولت زحمت کشیده است و باید از این تلاش‌ها قدردانی کنیم، افزود: دولت بعدی باید ضعف‌های این دولت را جبران کند.

 

پورمحمدی ابراز داشت: ما باید با حضور هوشمندانه و مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی، یکپارچگی و وحدت خود را نشان دهیم و به دشمن بگوییم که وفادار به انقلاب، نظام و رهبری هستیم و اراده ما محکم است.

دولت با تولید شوخی نکند

رئیس سازمان بازرسی عنوان کرد: حماسه اقتصادی به معنای ایستادن و استقامت است و دولت بعدی باید تحول اقتصادی بزرگ را ایجاد کند و مبارزه جدی با فساد اقتصادی را در دستور کار قرار دهد و قانون‌مدار باشد و با تولید شوخی نکند و تولید یک روز بالا و روز دیگر پایین نباشد.

وی گفت: حضور مردم در برنامه‌های انتخاباتی نشان می‌دهد که جامعه قصد دارد با فکر تصمیم بگیرد و حماسه اقتصادی یعنی تصمیم قوی مردم در پای صندوق رأی.

 

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری ابراز کرد: پس از انتخاب رئیس جمهور نباید دولت را رها کنیم، بلکه باید با صبر به دولت فرصت دهیم.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه دولت نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند، تصریح کرد: دولت باید مدیریت، برنامه‌ریزی و نظارت داشته باشد و امور را به مردم واگذار کند و زمانی که انرژی مردم در صحنه باشد، حماسه شکل می‌گیرد.

وی افزود: اگر انتخاب خوبی انجام ندادیم نباید از دولت انتقاد کنیم بلکه باید به خودمان انتقاد کنیم.

===============

گزارش از مهسا حقانیت

عکس‌ها از محسن رجب‌پور

===============

انتهای پیام/80019/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول