اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در حسینیه سیدالشهدا (ع) کرمانشاه:

دولت سود سهام عدالت را می‌برد/انحراف سبب فتنه می‌شود

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت سود سهام عدالت را می‌برد و من سعی خواهم کرد این سود را به مردم باز ‌گردانم، گفت: بورس سهام عدالت را راه‌اندازی می‌کنم و مردم را در این بورس شرکت می‌دهم.

دولت سود سهام عدالت را می‌برد/انحراف سبب فتنه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رضایی ظهر امروز در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر کرمانشاه اظهار داشت: در فتنه 88 برخی از سیاسیون خوب عمل نکردند.

رضایی ادامه داد: دولت سود سهام عدالت را می‌برد و من این سود را به مردم باز می‌گردانم، بورس سهام عدالت را راه‌اندازی می‌کنم و مردم را در این بورس شرکت می‌دهم.

وی با بیان اینکه با مسائل پیچیده جامعه نمی‌توان ساده برخورد کرد و آن‌ها را دست کم گرفت، اظهار کرد: به بنی‌صدر گفتیم دشمن قصد دارد حمله کند که او گفت شما می‌خواهید جنگ درست کنید و این هشدار ما را آن‌قدر دست کم گرفت تا دشمن وارد کشور ما شد.

رضایی افزود: امروز نیز هشدار می‌دهیم اقتصاد ما در خطر است و اگر کسی نمی‌تواند مسئولیت اجرایی کشور را به‌دست بگیرد، وارد میدان نشود.

وی خاطرنشان کرد: حق داریم اشتباهات دولت در مسائل ذکر شده را رسیدگی کنیم و از تکرار آن بپرهیزیم، این‌کار برای تخریب نیست، بلکه برای کمک کردن است.

رضایی تصریح کرد: امروزه بعضی از مسائل پیچیده و مهم کشور را دست کم می‌گیرند و در عوض بعضی از مسائل ساده را بسیار پیچیده می‌شمارند که افراد باید قوه تشخیص و تمیز دادن این مسائل را داشته باشند.

*صهیونیست‌ها به‌دنبال تفرقه‌افکنی هستند

وی ادامه داد: در روزهای اخیر توهین‌های زیادی به مسلمانان شد و نبش قبر صحابه بزرگ پیامبر اسلام انجام گرفت و این حرکت باید در نطفه خفه شود.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: صهیونیست‌ها به‌دنبال ایجاد شکاف و تفرقه‌افکنی بین کشورهای عربی و ایران هستند و می‌خواهند با ایجاد درگیری به منافع شوم خود برسند و این حرکت اسرائیل فاجعه بزرگی را رقم زده که تبعات آن کل منطقه خاورمیانه را می‌گیرد.

رضایی بیان داشت: ما نه از اسرائیل می‌ترسیم نه از امریکا، حرف‌های ما منطقی است؛ ما به هیچ کشوری تجاوز نمی‌کنیم، اما در دفاع از کشورمان محکم و جانانه می‌ایستیم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: باید کشورهای منطقه متحد و هم‌فکر باشند تا به‌وضعیت سوریه رسیدگی شود.

*مردم در امور اقتصادی بزرگ باید سهیم باشند

وی عنوان کرد: ما باید برای خنثی‌کردن تحریم‌ها برنامه‌ریزی و در عین حال امنیت را در منطقه ایجاد کنیم؛ مهمترین مسئله ما در داخل کشور، مبارزه با بی‌کاری است و همه باید دست به‌دست هم بدهیم تا این معضل را حل کنیم.

رضایی گفت: معتقدم انحرافات است که فتنه‌ها را به‌ وجود می‌آورند و در انتخابات پیش‌رو نباید لشگرکشی سیاسی کرد، زیرا این لشگرکشی‌ها و مناظرات بی‌فایده، هیچ سودی ندارد و آسیب‌های جدی وارد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده با مسائل و مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد شد، اعلام کرد: نیازمند یک بسیج عمومی برای حل بحران اقتصادی هستیم و اگر مردم را در امور اقتصادی بزرگ سهیم کنیم، مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول