اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی بازرگانی داخلی سیستان و بلوچستان:

عرضه کالاهای اساسی در سبد مصرفی خانوارها بدون محدودیت ادامه دارد

معاون نظارت و توسعه بازرگانی داخلی سیستان و بلوچستان گفت: عرضه کالاهای اساسی خانوارها به ویژه روغن با کاهش 10 درصدی قیمت روغن بدون محدودیت ادامه دارد.

عرضه کالاهای اساسی در سبد مصرفی خانوارها بدون محدودیت ادامه دارد

محمدرفیع سلطان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به اینکه در تأمین و توزیع روغن نباتی مشکلی وجود ندارد اظهار داشت: نمایندگی‌های عرضه روغن نباتی آمادگی کامل را برای توزیع این کالا در سطح سیستان و بلوچستان دارند و کمبودی هم احساس نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش غیر منطقی قیمت روغن نباتی اولویت بازرسی و نظارت به مراکز عرضه و انبار‌ها ابلاغ شده و از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در سطح این استان از تعداد 428 انبار و مرکز عرضه روغن نباتی بازرسی به عمل می‌آید.

معاون نظارت و توسعه بازرگانی داخلی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در چهار واحد انبار و مرکز عرضه روغن نباتی در زاهدان با تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی و عدم درج قیمت با پرونده‌های 602 میلیون ریالی به مراجع قانونی برای صدور حکم معرفی شدند.

سلطان‌زاده با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان هیچ کارخانه تولید روغن خوراکی وجود ندارد گفت: تأمین روغن نباتی از سایر استان‌ها صورت می‌پذیرد و مشکلی در این استان در زمینه تهیه روغن نباتی وجود ندارد و جای نگرانی برای مردم این استان نیست و عرضه روغن بیش از تقاضا است.

وی ابراز داشت: در سطح کلان تصمیم‌گیری‌‌هایی در زمینه پرداخت ارز مرجع و ارز مبادله‌ای به روغن نباتی گرفته شده که با توجه به قیمت حاضر روغن نباتی در یک مرحله، شاهد کاهش 10 درصدی این کالای اساسی خواهیم بود.

معاون نظارت و توسعه بازرگانی داخلی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: بیش از 140 بازرس و 300 ناظر افتخاری در سطح بازار بر عرضه کالاها به ویژه کالاهای اساسی با اولویت از قبیل روغن نباتی و مواد پروتئینی نظارت کامل دارند.

این مسئول با بیان اینکه با هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی به شدت برخورد می‌شود متذکر شد: از شهروندان خواسته می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با تلفن 124 رسیدگی به تخلفات تماس گرفته تا در سریع‌ترین زمان ممکن به شکایات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول