اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قصرشیرین خبر داد

کشف برنج و روغن احتکار شده در قصر شیرین

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین گفت: بیش از 6 هزار و 900 کیلوگرم برنج و روغن احتکار شده در شهرستان مرزی قصر شیرین در استان کرمانشاه کشف شد.

کشف برنج و روغن احتکار شده در قصر شیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عزیزالله صحرایی اعلام کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی قصرشیرین در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی موادغذایی در یک انبار به آدرس معلوم، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، صحرایی افزود: در این راستا پس از هماهنگی با مقام قضایی، به‌ همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی انبار مذکور مورد بازرسی قرار گرفت و در نتیجه مقدار 5 ‌هزار و 790 کیلوگرم برنج و هزار و 119 کیلوگرم روغن احتکار شده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین با اشاره به معرفی فرد متخلف به مراجع قضایی تاکید کرد: با توجه با نام‌گذاری سال‌جاری توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مجموعه انتظامی شهرستان نیز در راستای زمینه و بسترسازی در راستای تحقق حماسه اقتصادی، برخورد با تخلفات اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/2700/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول