اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

‌ترکیب هیئت رئیسه جدید شورای شهر آمل

در آخرین دور انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل، ترکیب جدیدی از اعضای هیئت رئیسه این شورا معرفی شدند.

‌ترکیب هیئت رئیسه جدید شورای شهر آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، آخرین انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل در دوره سوم شورای اسلامی شهر و روستا شامگاه امروز در ساختمان این شورا برگزار شد.

اگرچه بر اساس قانون، سالانه هیئت رئیسه در 9 اردیبهشت ماه سالروز شوراها صورت می‌گیرد اما در دو سال اخیر این انتخاب با یک هفته تاخیر و برگزاری جلسات بدون نتیجه انجام شده است.

در دو سال گذشته فشارهای بیرونی بر انتخاب رئیس این شورا تاثیر گذاشته بود اما با انصراف رئیس شورای شهر در هفته گذشته از حضور در انتخابات، ورق در این شورا برگشت.

انتخاب آخرین ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آمل، نیز با قریب به یک هفته تاخیر صورت گرفت و تقریبا سه جلسه کاری به این امر اختصاص یافت اما اکثریت شورای اسلامی شهر آمل کلید تغییر را در دست داشتند.

نخستین جلسه انتخاب هیئت رئیسه جدید به دلیل بیماری قلبی و انصراف ناگهانی علی قاسمی رئیس شورای اسلامی شهر آمل بدون نتیجه در روز سه‌شنبه پایان یافت.

جلسه بعدی نیز که گفته شده با حضور برخی مقامات شهرستانی برگزار شد نیز بدون نتیجه بود و مقرر شده بود امروز شنبه این انتخابات برگزار شود.

بر اساس روال همیشه جلسات شورای اسلامی شهر آمل، صبح شنبه برگزار می‌شد اما جلسه عصر امروز این شورا نیز در نوع خود جالب توجه بود.

عضو شورای اسلامی شهر آمل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس با اعلام ترکیب جدید هیئت رئیسه این شورا اظهار داشت: محمدحسن روحی عضو پیشکسوت این شورا به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شد.

سیدمحمد پژومان با بیان اینکه در جلسه امروز دو عضو شورا غائب بودند، گفت: خدیجه قدرت و علی قاسمی رئیس سابق شورا در این جلسه حاضر نشدند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر آمل خواهان تغییر در ترکیب هیئت رئیسه بودند، افزود: بنده به عنوان نائب رئیس و قاسم حامدی به عنوان منشی هیئت رئیسه انتخاب شدند.

پژومان یادآور شد: انتخاب سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل نیز صبح فردا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ترکیب فعلی هیئت رئیسه تا یک ماه پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور یازدهم باقی خواهد ماند.

به گزارش فارس، از ترکیب فعلی شورای اسلامی شهر با هفت عضو و با انصراف علی قاسمی رئیس سابق این شورا، محمد پژومان، خدیجه قدرت و قدرت ناییج‌نژاد برای دوره چهارم در رقابت قرار دارند و سیدعماد حسینی نائب رئیس دو سال اخیر هیئت رئیسه با انصراف در مرحله اولیه ثبت‌نام دوره چهارم، قاسم حامدی و محمدحسن روحی بدون ثبت‌نام در رقابت آتی شوراها حضور ندارند.

شورای اسلامی شهر آمل در دور چهارم 13 نفره خواهد بود.

 انتهای‌ پیام/‌86011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول