اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد

اعزام 1700 آملی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و 700 آملی در قالب اردوی راهیان نور از مناطق جنگی غرب و جنوب کشور بازدید کردند.

اعزام 1700 آملی به اردوی راهیان نور

مسلم مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و 700 آملی در قالب اردوی راهیان نور از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور بازدید کردند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور می‌تواند در زمانی که دشمنان استکباری از هر سو با ماهواره، اینترنت و شبکه‌های ضد اخلاقی در پی ترویج فرهنگ بی‌بندوباری و ابتذال هستند برای مردم ما بسیار مفید و موثر باشد و به نوعی به عنوان پادزهر عمل کند.

مسلمی با اعلام اینکه رویکرد اصلی ما در سپاه پاسداران فرهنگی و تربیتی است، اذعان داشت: این اردوها علاوه بر اینکه نسل جوان و نوجوان ما را با مناطق جنگی آشنا می‌کند می‌تواند نوعی تحول درونی در آنها ایجاد کرده و آنها را بر آن دارد تا بدانند آرامش، آسایش، راحتی و امنیت فعلی کشورمان را مدیون چه دلیرمردانی هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه در بخش دانش‌آموزی نیز تعداد زیادی را در قالب اردوی راهیان نور برای گذراندن درس آمادگی دفاعی راهی مناطق عملیاتی کردیم، ابراز داشت: در این اردو راویان و یادگاران زیادی از دفاع مقدس به تشریح مناطق جنگی و عملیات‌ها می‌پردازند.

مسلمی با تاکید اینکه امسال برای نخستین بار با حمایت مسئولان شهری وسایل نقلیه زائران مناطق عملیاتی به صورت رایگان مهیا شد، اذعان داشت: در آینده نیز اردوهای راهیان نور با حضور بسیجیان و اقشار جامعه در دستور کار سپاه پاسداران قرار دارد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول