اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی جشنواره آموزشی شهید مطهری علوم پزشکی همدان خبر داد

کسب رتبه نخست کشوری همدان در جشنواره شهید مطهری

دبیر علمی جشنواره آموزشی شهید مطهری علوم پزشکی همدان گفت: در جشنواره آموزشی شهید مطهری، دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی همدان در یک فرآیند، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

کسب رتبه نخست کشوری همدان در جشنواره شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بابک معینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته آموزش و برگزاری جشنواره آموزشی شهید مطهری با بیان اینکه هدف اصلی دانشگاه‌ها آموزش و تربیت نسل دانشجو و فرهیخته است، اظهار داشت: در این راستا باید محیطی مملو از علم و ایمان را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی جشنواره آموزشی شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی همدان تشکیل شده که تاکنون شش دوره آن برگزار شده است.

دبیر علمی جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: در سال‌جاری، ششمین دوره این جشنواره با شعار آموزش پزشکی پویا، حرکتی هوشمندانه در مسیر خودکفایی ملی برگزار شد.

وی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سند چشم‌انداز 1404 از آذرماه سال 91 اعلام فراخوان فرآیندهای آموزشی انجام شد.

معینی گفت: بعد از فراخوان، 40 فرآیند آموزشی در سطح دانشگاه به دبیرخانه ارسال شد که پس از انجام داوری‌ها تعداد 13 فرآیند منتخب به وزارت بهداشت و درمان ارائه شد.

وی ادامه داد: در مرحله کشوری یک فرآیند از دانشگاه همدان با موضوع مشاوره و راهنمایی دانشجویان از دانشکده پرستاری و مامایی حائز رتبه برتر شد.

دبیر علمی جشنواره آموزشی شهید مطهری علوم پزشکی همدان در ادامه به برگزاری برنامه‌های هفته آموزش اشاره کرد و یادآور شد: در هفته آموزش دانشکده‌های مختلف و تابعه دانشگاه علوم پزشکی همدان مراسم هفته آموزش و روز استاد را به صورت انفرادی برگزار کردند و اساتید، کارکنان و دانشجویان رتبه‌های اول هر دانشکده تجلیل شدند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای بهینه برنامه‌های هفته آموزش، نمایشگاه دو روزه‌ای از دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی دانشگاه با شرکت دانشکده‌های مختلف، طی امروز و فردا برگزار می‌شود.

معینی گفت: اختتامیه ششمین دوره جشنواره آموزشی شهید مطهری و گرامیداشت مقام استاد روز چهارشنبه با تجلیل از اساتید منتخب، بازنشستگان، ارتقا یافتگان و صاحبان فرآیند برگزار خواهد شد.

گفتنی است،‌ در حاشیه این مراسم، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان با شرکت هشت دانشکده افتتاح شد.

انتهای پیام/89019/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول