اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شاهرود:

گذشت زمان بر ارزش‏های اندیشه‌های شهید مطهری می‏افزاید

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان شاهرود گفت: تفکرات شهید مطهری زیربنای ایدئولوژی انقلاب اسلامی است و گذشت زمان بر ارزش‏های اندیشه‌های شهید مطهری می‏افزاید.

گذشت زمان بر ارزش‏های اندیشه‌های شهید مطهری می‏افزاید

حسین نقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دامغان به بهانه هفته عقیدتی و سیاسی بیان داشت: شهید مطهری انسانی جامع‏الاطراف بود و در تمامی زمینه‌ها رشد کرد و باید قدر چنین شخصیت‏هایی را به خوبی دانست.

وی افزود: این انسان بزرگ دست‏پرورده و تربیت شده دو شخصیت بزرگ و عارف کامل زمان حضرات آیات امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی(ره) بودند و چون امام می‌دانست چه شاگردی تربیت کرده و چه فاجعه‌ای در اسلام و انقلاب افتاده ایشان را پاره تن خود نامیدند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان شاهرود با تاکید بر تاثیرگذاری اندیشه‌های شهید مطهری بعد از 34 سال از عمر انقلاب اظهار داشت: ایشان کاملاً بر مبنای عقل و فطرت مباحث خود را مطرح می‌کردند و در این راه از قرآن و سنت مدد می‌گرفتند، از این رو، با گذشت زمان از ارزش اندیشه‌های ایشان کاسته نشده بلکه افزوده شده است.

نقی‌زاده با اشاره به توجه امام و رهبری به آثار شهید مطهری و تاکید قشر جوان بر مطالعه آثار بیان داشت: با توجه به اینکه شهید مطهری تقریباً در تمام موارد مبتلا به جامعه اندیشه، فکر و بحث داشته و این مباحث از علم زیاد، فکر باز و جدید و مطالعه و تحقیق زیاد ایشان نشأت گرفته، بنابراین امام و رهبری انقلاب بر راهگشا بودن کتاب‌های ایشان تاکید دارند.

وی خاطرنشان کرد: مبنای جهان‌بینی و ایدئولوژی انقلاب اسلامی برگرفته از افکار شهید مطهری و امثال ایشان است و چون ایشان مباحث مهمی در این خصوص مطرح کرده‌اند، بنابراین ایشان یکی از ایدئولوژیست‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول