اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان در مجلس:

شهید مطهری دریچه‌ای جدید را در جامعه گشود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: شهید مطهری دریچه، فضا و اندیشه‌ای جدید را در جامعه گشود.

شهید مطهری دریچه‌ای جدید را در جامعه گشود

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهید مطهری الگوی جامعه و از دانشمندان برجسته کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی در تحولات جامعه داشتند، افزود: شهید مطهری دانشمندی عالم و توانمند در دوره معاصر محسوب می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهید مطهری دریچه، فضا و اندیشه‌ای جدید را در جامعه گشود.

وی با بیان اینکه هنوز شخصیت بزرگ شهید مطهری به خوبی در جامعه شناخته شده نیست، تصریح کرد: آثار و شخصیت شهید مطهری باید در اختیار محققان و اندیشمندان قرار گیرد.

علیمردانی شهید مطهری را یکی از شهدای مطرح نظام اسلامی برشمرد و گفت: برای مانوس شدن مردم با چنین شخصیتی ضروری است آثار وی بیشتر در جامعه عرضه شود.

وی آثار شهید مطهری را برجسته، عمیق، تاثیرگذار و قابل بهره‌برداری دانست و گفت: آثار عمیق اما ساده این شهید قابل استفاده برای همه افراد جامعه است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید همه افراد جامعه به میزان نیاز خود از آثار شهید مطهری بهره‌مند شوند، تصریح کرد: برای آشنایی مردم با آثار و شخصیت شهید مطهری باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کتاب‌های شهید مطهری سرمایه مهمی برای نظام محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید از این آثار ارزشمند به خوبی استفاده شود.

علیمردانی با اشاره به اینکه ساعت مطالعه در کشور کم است، اضافه کرد: آثار شهید مطهری به دلیل ویژگی‌های خاص و قابل استفاده بودن برای همه اقشار جامعه می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

وی با بیان اینکه مردم در حد انتظار با آثار شهید مطهری مانوس نشده‌اند، خاطرنشان کرد: ضروری است این آثار در جامعه بیشتر عرضه شود.

انتهای پیام/73003/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول