اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

بصیرت‌افزایی ‌سیاسی نیازمند همکاری دستگاه‌هاست

معاون استاندار همدان گفت: آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی سیاسی به منظور خلق حماسه همکاری همه دستگاه‌ها و روحانیون را می‌طلبد.

بصیرت‌افزایی ‌سیاسی نیازمند همکاری دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعدازظهر امروز در نخستین شورای فرهنگ عمومی استان همدان در سال جاری با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در تحقق حماسه سیاسی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و روحانیان می‌توانند با استفاده از ظرفیت بالای منابع، تکایا و هیئت‌های مذهبی در زمینه آگاهی‌بخشی بصیرت سیاسی همکاری کنند.

وی تصریح کرد: برای تحقق حماسه سیاسی اقتصادی باید برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد تا این شعار در استان عملی شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان بیان داشت: با توجه به رهنمودهای رهبری، چهار برنامه محوری پیش‌رو است که باید در این زمینه همکاری دستگاه‌های اجرایی لحاظ شود.

وی عنوان کرد: لزوم تخصیص اعتبار به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی، ضرورت مشارکت دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سال 92، لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی با هدف صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی و لزوم توجه به ممانعت از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی در سال 92 پیگیری می‌شود. 

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: در زمینه تشکیل کمیته‌های ستاد انتخابات برای نخستین‌بار کمیته فرهنگی و اجتماعی در استان و شهرستان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: 150 برنامه فرهنگی توسط فرمانداری‌ها در آستانه انتخابات برای خلق حماسه سیاسی و 200 برنامه توسط دستگاه‌های فرهنگی انجام می‌شود.

مدیرکل اطلاعات استان همدان نیز با تأکید بر اینکه معادلات سیاسی کشور بعد از انتخابات تغییر خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه امروز دشمنان برای انتخابات ایران طراحی‌هایی را انجام می‌دهند، اگر انتخابات پرشوری داشته باشیم که قطعاً چنین خواهد شد، معادلات سیاسی تغییر می‌کند.

انتهای پیام/89003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول