اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای 4 نمایش

دومین جشنواره تئاتر دانشجویی رفسنجان پایان یافت

دومین جشنواره تئاتر دانشجویی شهرستان رفسنجان با رقابت 4 گروه نمایش پایان یافت.

دومین جشنواره تئاتر دانشجویی رفسنجان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، دومین جشنواره تئاتر دانشجویی رفسنجان به همت بسیج هنرمندان و بسیج دانشجویی این شهرستان در مجتمع افصح هجری برگزار شد.

در این جشنواره که با مشارکت دانشگاه‌های شهرستان رفسنجان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، چهار گروه از سه دانشگاه در مرحله پایانی به رقابت پرداختند.

نمایش «بن‌بست» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حسن‌زاده از دانشگاه آموزش عالی کار، نمایش «آلزایمر» به نویسندگی و کارگردانی راضیه خسروی از دانشگاه پیام‌نور، نمایش «سرهنگ، مسلسل، جاده» به کارگردانی نگار امیدبخش از دانشگاه آزاد و نمایش «خط قرمز» به کارگردانی مهدی حسن‌زاده از دانشگاه آموزش عالی کار به روی صحنه رفتند.

مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج‌، مسئولان دانشگاه‌ها و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر شهرستان رفسنجان در سالن آمفی تئاتر مجتمع افصح هجری برگزار شد.

رضا حدادی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در این مراسم درباره اهداف برگزاری این جشنواره و لزوم اهمیت دانشگاه‌ها در مورد مقوله‌های هنری و فرهنگی صحبت کرد.

غلامرضا اباذری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رفسنجان به استفاده از ابزار و حربه خود دشمنان در مقابله با هجمه فرهنگی اشاره و بر لزوم بهره‌گیری از هنرمندان متعهد در برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله جشنواره تئاتر دانشجویی تاکید کرد.

وی همگان را به شرکت گسترده در انتخابات پیش رو به منظور تحقق شعار سال تشویق کرد.

علی ترک‌آبادی مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان و دبیر دومین جشنواره تئاتر دانشجویی رفسنجان با تقدیر از هنرمندان شرکت کننده و همکاری خوب دانشگاه‌ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: از زمان ارسال فراخوان تا برگزاری جشنواره در مدت پنج ماه حدود 20 نفر از اعضای بسیج هنرمندان برای برگزاری جشنواره تلاش کردند.

به گزارش فارس در بخش بازیگری زن نگار امید‌بخش از دانشگاه آزاد و نرگس شفقی از مرکز آموزش عالی کار به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند و از بازی آرزو دهقان از دانشگاه پیام‌نور تقدیر به عمل آمد.

هیئت داوران هیچ یک از بازیگران زن را حائز رتبه اول و دوم معرفی نکردند.

در بخش بازیگری مرد معین گلابی از مرکز آموزش عالی کار حائز رتبه دوم و مهدی مزلقانی از مرکز آموزش عالی کار حائز رتبه سوم شدند.

هیئت داوران هیچ یک از بازیگران را شایسته کسب رتبه اول ندانست.

هیئت داوران جایزه اول طراحی لباس را به الهه برخوری از مرکز آموزش عالی کار اعطا و از طراحی لباس حمیده محمودی از دانشگاه آزاد تقدیر کردند.

در بخش دکور دانشگاه پیام‌نور حائز رتبه اول شد و از طراحی دکور مرکز آموزش عالی کار تقدیر به عمل آمد.

نگار امیدبخش از دانشگاه آزاد موفق به کسب رتبه سوم کارگردانی شد و هیئت داوران جایزه اول کارگردانی به همراه جایزه کار برتر را به مهدی حسن‌زاده از مرکز آموزش عالی کار اهدا کرد.

بنابراین گزارش نمایش «خط قرمز» به کارگردانی مهدی حسن‌زاده از مرکز آموزش عالی کار رتبه نخست دومین جشنواره تئاتر دانشجویی رفسنجان را کسب کرد.

در قسمت نویسندگی، طراحی بروشور و موسیقی نیز هیچ یک از آثار راه یافته به جشنواره حائز کسب رتبه نشدند.

انتهای پیام/80016/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول