اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد:

مصمم به افزایش بهره‌وری ظرفیت تئاتر کشور هستیم

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه مصمم به افزایش بهره‌وری ظرفیت تئاتر کشور هستیم گفت: سالن‌های بسیاری در کشور وجود دارد که تلاش شده از این سالن‌ها به‌شکل تخصصی برای تئاتر استفاده شود.

مصمم به افزایش بهره‌وری ظرفیت تئاتر کشور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمید شاه‌آبادی عصر امروز در مراسم افتتاح تئاتر شهر کرمانشاه که در مجموعه فرهنگی هنری انتظار این شهر برگزار شد، اظهار داشت: افزایش بهره‌وری ظرفیت تئاتر کشور وظیفه‌ای ملی برای خدمتگزاران در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معتقدم تاسیس تئاتر شهرستان‌ها، دریچه‌ای تازه برای نشان دادن تمام ظرفیت‌های هنری است.

وی با بیان اینکه این اتفاق امکان حضور بازیگران در فضای تخصصی و مناسب را فراهم می‌کند، ادامه داد: سالن‌های بسیاری در کشور وجود دارد که تلاش شده از این سالن‌ها به‌شکل تخصصی برای تئاتر استفاده شود و هیچ کاری غیر از تئاتر در آن انجام ن‍پذیرد.

*کرمانشاه از استان‌های پیشرو در زمینه تئاتر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم بیان داشت: تئاتر یک مقوله فرهنگی و اجتماعی است و از دیرباز با دین همراه بوده است.

حجت‌الاسلام محمد آفتابی با بیان اینکه سال گذشته هنرمندان در جشنواره‌های مختلفی شرکت کردند و توانستند 37 رتبه در سطوح مختلف کسب کنند، تاکید کرد: این نشان‌دهنده استعداد خوب جوانان کرمانشاهی است و کرمانشاه از استان‌های پیشرو در زمینه تئاتر است.

وی تصریح کرد: اگر امروز سالن بزرگ شهر کرمانشاه مملو از هنرمندان است، نتیجه به‌بار نشستن فعالیت‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول