اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای هنر تئاتر صورت می‌گیرد

برپایی جشن اردیبهشت تئاتر در شهرری

در راستای اعتلا و ارتقای هنر ارزشمند تئاتر و حمایت از روند اجراهای عمومی مراسم جشن اردیبهشت تئاتر در شهرستان ری برگزار می‌شود.

برپایی جشن اردیبهشت تئاتر در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جشن اردیبهشت تئاتر با رویکرد حمایت از اجرای گروه‌های نمایشی و ارزیابی و داوری آن برگزار می‌شود و دو گروه نمایشی به نام‌های «‌ماهی» ‌به کارگردانی مهدیه رحیمی پنجم تا دوازدهم اردیبهشت به‌ مدت هفت شب در سالن شیخ ابوالفتوح رازی ساعت 17 عصر و همچنین نمایش «شب بیست و یکم» به کارگردانی مجید قربانی نیز طبق تاریخ مذکور ساعت 18 عصر با تخفیف ویژه روی صحنه خواهند رفت.

این گزارش حاکی است، نمایش‌های ذکر شده با تأییدیه شورای نظارت بر نمایش شهرستان در این جشن شرکت کرده که پس از ارزیابی مورد حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران قرار می‌گیرند.

اهم شاخص‌های ارزیابی اردیبهشت تئاتر سال جاری نیز برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی طی یکسال گذشته، تعداد نمایش‌های تولید شده و اجراهای عمومی، برگزاری مطلوب جشنواره، همایش و نشست‌های تخصصی، میزان راهیابی نمایش‌های برتر در جشنواره استانی، منطقه‌ای و کشوری، تعامل ادارات با هنرمندان عرصه نمایش و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان و جلب مشارکت‌های نهادهای هر شهرستان جهت ارتقای هنر نمایش عنوان شد. 

علاقمندان می‌توانند برای دیدن نمایش مذکور در تاریخ‌های اعلام شده در مجتمع فرهنگی ـ هنری شیخ ابوالفتوح رازی حضور یابند.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول