اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی فعالان عرصه تئاتر در قم

جشن ملی اردیبهشت تئاتر در قم برگزار می‌شود

دبیر برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر در استان قم گفت: جشن ملی اردیبهشت تئاتر در قم برگزار می‌شود.

جشن ملی اردیبهشت تئاتر در قم برگزار می‌شود

رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه جشن ملی اردیبهشت‌ تئاتر از امروز در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز 19 اردیبهشت‌ ماه جاری این جشن در استان قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اردیبهشت تئاتر برای هنرمندانی که با خاک صحنه نمایش ‌بازی می‌کنند اهمیت بسیاری دارد، گفت: در این جشن از فعالان عرصه تئاتر تقدیر به عمل می‌آید.

سرپرست دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان قم ادامه داد: اردیبهشت تئاتر فرصتی است که از تلاش‌های شبانه‌روزی فعالان عرصه نمایش تجلیل شده و هنرمندان با روح تازه‌تری سکان این کشتی را به دست بگیرند.

وی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست کدام هنرمندان مورد تجلیل قرار می‌گیرند، ادامه داد: در حال بررسی هستیم تا فعال‌ترین هنرمندان عرصه تئاتر قم در بخش‌های گوناگون معرفی شده و مورد تجلیل قرار گیرند.

ابوذر اضافه کرد: 10 هنرمند فعال در بخش بازیگری خانم و آقا، کارگردانی، آهنگ‌سازی، طراحی پوستر، نورپردازی، گریم و گروه‌های نمایشی خیابانی در جشن اردیبهشت تئاتر تجلیل می‌شوند.

وی افزود: در این جشن از دو پیشکسوت عرصه نمایش و دو مرکز فعال در عرصه نمایش که در استان قم فعالیت وسیعی دارند تقدیر به عمل می‌آید.

دبیر برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر با بیان اینکه هنوز بررسی‌ها برای چگونگی برگزاری این جشن در استان قم به پایان نرسیده است، گفت: در صورتی که زمینه فراهم شود نسبت به اجرای یک تئاتر خیابانی و خواندن یک نمایشنامه در اردیبهشت تئاتر اقدام خواهیم کرد.

وی از حضور مسئولان بلندپایه هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشن خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در عرصه هنرهای نمایشی در استان قم گام‌های نوینی برداریم.

انتهای پیام/78005/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول