اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی همدان تأکید کرد

تئاتر همدان زنده است/لزوم توجه به حمایت بیشتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه تئاتر همدان زنده است، گفت: برای زندگی هدفمند باید امکانات و حمایت‌های ویژه در اختیار گروه‌های نمایشی قرار دهیم.

تئاتر همدان زنده است/لزوم توجه به حمایت بیشتر

علی‌ مرادی‌نور در حاشیه نشست تخصصی پیشکسوتان، کارگردانان و مسئولان گروه‌های نمایشی شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تئاتر شهرستان همدان زنده است و برای زندگی هدفمند باید امکانات سالنی و حمایت‌های ویژه در اختیار گروه‌های نمایشی قرار بدهیم تا شاهد تولیدات تأثیرگذار نمایشی برای اجرای عموم باشیم.

وی گفت: هرچند هنر نمایش به لحاظ معنایی حرکات در فرهنگ‌های مختلف جوامع متفاوت است لیکن انسان‌ها از دیرباز با هنر تئاتر مأنوس بوده‌اند و این هنر در سیاست جهانی شدن امروز رنگ نباخته است چرا که مستقیماً هنر نمایش در اقصی‌نقاط جهان زنده است و بعضی از هنرهای دیگر در تکمیل این هنر بر روی صحنه و پشت صحنه فعال می‌شوند که از جمله آنها موسیقی، صوت و نور، دکور و گریم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان ادامه داد: اگر هنر نمایش در شهری پویا باشد می‌توان نمایشنامه‌نویس، نوازنده، گریمور و سایر هنرها را نیز به حرکت درآورد.

وی ابراز داشت: برای پویایی و نشاط تئاتر شهرستان همدان تعامل با نهادهای فرهنگی استان، جذب مخاطب، فروش بلیط و تبلیغات شهری مورد توجه بیشتر قرار گیرد و در تولیدات نمایشی به پیام، محتوا و هنر متعهد و تأثیرگذار عنایت مضاعفی شود.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول