اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مراسم افتتاح تئاتر شهر کرمانشاه

داریوش ارجمند: ‌هنر راه میان‌بر ندارد / مسعود رایگان: تئاتر یک جریان فرهنگ‌ساز است

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون‌ گفت: ‌ما روی این صحنه‌ها موهایمان را سپید کرده‌ایم و هنر راه میان‌بر ندارد. در تئاتر باید صبر کرد تا به پختگی رسید.

داریوش ارجمند: ‌هنر راه میان‌بر ندارد / مسعود رایگان: تئاتر یک جریان فرهنگ‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، داریوش ارجمند، از هنرمندان برجسته کشور در مراسم افتتاح تئاتر شهر کرمانشاه که در مجموعه فرهنگی هنری انتظار این شهر برگزار شد، بیان داشت: آدمی که به‌دنبال تئاتر است، باید خود را بسازد.

ارجمند با تاکید بر اینکه بودجه و امکانات نمی‌تواند از افراد هنرمندان برجسته بسازد، افزود: تئاتر برآمده از احساس دینی انسان است و یک هنرمند وظیفه خلیفه‌الهی خود را در تئاتر انجام می‌دهد.

این هنرمند برجسته ادامه داد: ما روی این صحنه‌ها موهایمان را سپید کرده‌ایم و هنر راه میان‌بر ندارد. در تئاتر باید صبر کرد تا به پختگی رسید.

ارجمند خاطر نشان کرد: باید از پیشکسوتان الگوبرداری کرد و مردم وقتی یک هنرمند را می‌پذیرند که بر روی صحنه به مردم غرور نفروشد.

*رایگان: اصالتا کرمانشاهی هستم

مسعود رایگان، از هنرمندان برجسته کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: بعد از 34 سال به کرمانشاه سرزمین پدری‌ام آمده‌ام و احساس خوبی دارم.

رایگان با خواندن شعری کردی، خاطر نشان کرد: خاطرات کودکی من در کرمانشاه شکل گرفته و حضورم در کرمانشاه خاطرات بسیاری را برای من تداعی می‌کند.

وی با بیان اینکه تئاتر یک جریان فرهنگ‌ساز است، تاکید کرد: باید همیشه در این راه تلاش مضاعف داشته باشیم تا به نقطه اوج برسیم.

انتهای پیام/2700/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول