اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

اساسی‌ترین مشکل مشهد مقدس در زمینه مسکن است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اساسی‌ترین مشکل مشهد مقدس در زمینه مسکن است و این مشکل باید ریشه‌ای حل شود.

اساسی‌ترین مشکل مشهد مقدس در زمینه مسکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا بصیری‌پور ظهر امروز در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در نطق پیش از دستور اظهار کرد: شورای سوم در زمینه اعتبار بخشی به مساجد عملکرد بسیار مطلوبی داشته به طوری‌ که 5 میلیارد تومان در سال 90 و 7 میلیارد تومان در سال 91 برای ساخت و بهسازی مساجد اختصاص داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه سلامت جامعه به پویایی مساجد بستگی دارد، تصریح کرد: فعال کردن مساجد در شورای سوم سبب شد تا چهره این دوره از شورا به شکل فرهنگی در آید و بنده به شورای چهارم پیشنهاد می‌دهم تا این روند را ادامه دهد.

بصیری‌پور با اشاره به اردوی راهیان نور خاطرنشان کرد: شورای شهر مشهد مبلغ 2 میلیارد تومان به اردوی راهیان نور کمک کرد تا آنها بتوانند از جای مناسب و امکانات بهتری در جنوب برخوردار باشند.

وی در ارتباط با شوراهای اجتماعی محلات گفت: انجمن شورا یاری باید در سطح شهر مشهد تقویت شود و اعضای شورای چهارم نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته و در گسترش آن بکوشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد اساسی‌ترین مشکل شهر مشهد را در زمینه مسکن دانست و افزود: مقوله مسکن در مشهد برای زائران و مجاوران باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا از این طریق بتوان از افزایش حاشیه‌نشینی جلوگیری کرد.

بصیری‌پور یادآور شد: مشکل مسکن باید ریشه‌ای حل شود و تجربه ثابت کرده که مسکن‌سازی با درایت و مدیریت می‌تواند به آسان‌ترین شکل صورت گیرد و شهرداری به خوبی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیازمند 40 هزار مسکن در مشهد مقدس هستیم که انجمن‌های خیریه‌ای مسکن می‌توانند در این ارتباط کمک شایانی کرده و توصیه می‌کنم شهردار مشهد نگاه ویژه‌ای به موضوع مسکن داشته باشد.

انتهای پیام/70022/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول