اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی صورت گرفت

واگذاری 72 واحد مسکن مهر در کنگان

در آیینی با حضور مردم و مسئولان 72 واحد مسکن مهر در کنگان به صاحبان آن واگذار شد.

واگذاری 72 واحد مسکن مهر در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، در آیینی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی و مردم شهرستان کنگان 72 واحد مسکونی مهر به صاحبان آن واگذار شد.

فرماندار  کنگان در این آیین اظهار داشت: دولت نهم و دهم با اجرای طرح مسکن مهر گامی ارزشمند در خانه‌دار شدن افراد بی‌بضاعت برداشت.

عباس تبرکی افزود: مسکن مهر در واقع گامی در راستای حمایت از اقشار بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است و امیدوار هستیم شاهد تکمیل و راه‌اندازی تمام واحدها باشیم.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم فازهای باقی مانده مسکن مهر را در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسانیم تا همشهریان صاحب خانه شوند.

تبرکی از به تأخیر افتادن روشنایی محوطه مسکن مهر ابراز نگرانی کرد و از مدیریت برق کنگان خواست تا در ایجاد روشنایی مسکن مهر تسریع کنند.

وی درخواست کرد که گروهی تخصصی متشکل از معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، مدیر تعاونی مسکن مهر، رئیس بنیاد مسکن و رئیس اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی کنگان و یک نفر به نمایندگی از اهالی برای رفع مشکل گازرسانی، تسطیح محوطه، تکمیل فضای سبز و برق مجتمع مسکونی مهر برای رسیدگی به خواسته‌های مردم تشکیل شود.

فرماندار کنگان گفت: باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم بیش از گذشته اهتمام ورزیم و کم‌کاری در واقع خیانت به مردم است.

تبرکی در پایان یادآور شد: در کنگان هم‌اکنون بیش از 200 طرح بزرگ و عام‌المنفعه در دست اجراست که امیدوار هستیم به زودی تکمیل شوند.

انتهای پیام/2451/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول