اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خبر داد

افتتاح 117 هزار واحد مسکن مهر در مازندران / صنعتی ‌شدن مازندران در سفر استانی محقق شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از افتتاح 117 هزار واحد مسکن مهر در مازندران پس از سفرهای استانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: عملیات سدسازی نیز در مازندران پس از سفرهای استانی شدت گرفته است.

افتتاح 117 هزار واحد مسکن مهر در مازندران / صنعتی ‌شدن مازندران در سفر استانی محقق شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در نشست هماهنگی با مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مازندران که با موضوع سفر چهارم دولت به مازندران برگزار شد، سفرهای استانی هیئت دولت را رویکرد جدی در خدمات‌رسانی برشمرد.

وی بررسی سفرهای استانی دولت را برگ نخست تحقیق از عملکرد دولت احمدی‌نژاد نام برد و خاطرنشان کرد: سفرهای استانی بازگشت دولتمردان به متن جامعه بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تمرکززدایی نظام اداری را یکی از رویکردها و اهداف سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت برشمرد و تصریح کرد: پرهیز از دیوان‌سالاری از دیگر اهداف سفرهای استانی است.

وی با تأکید بر اینکه زیبایی وحدت ملی در سفرهای استانی متجلی می‌شود، عنوان کرد: مردم با رزمایش وحدت در سفرهای استانی، عدالت محوری را فریاد می‌زنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران پیگیری مصوبات قبلی، رفع موانع مشکلات و دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان را از اهداف دیگر سفرهای استانی برشمرد و تصریح کرد: برخی از فعالیت‌های عمرانی در مازندران با انجام سفرهای استانی شتاب گرفته است.

ابراهیمی لغو مصوبه سال 63 دولت در کشاورزی بودن مازندران را یکی از دستاوردهای دولت در سفرهای استانی نامید و گفت: مازندران با این مصوبه راه به سوی صنعتی‌شدن برداشته است.

وی از افتتاح 117 هزار واحد مسکن مهر در مازندران پس از سفرهای استانی رئیس جمهور خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات سدسازی نیز در مازندران پس از سفرهای استانی شدت گرفته است.

ابراهیمی از افتتاح 868 تخت بیمارستانی و 42 تخت آی سی یو پس از سفرهای استانی رئیس جمهور به مازندران خبر داد و افزود: ارتقای دانشکده کشاورزی به دانشگاه، ارتقای دانشکده صنعتی بابل به دانشگاه، احداث دانشگاه فناوری‌های نوین آمل و همچنین تبدیل دانشکده علم و صنعت بهشهر به دانشگاه علم و صنعت از دیگر دستاوردهای دولت در بخش سفرهای استانی به مازندران بوده است.

این مسئول از توسعه بنادر مازندران در چهار سال اخیر خبر داد و اظهار داشت: بندر امیرآباد به عنوان دروازه ورود مازندران به آسیای مرکزی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه در چند سال اخیر به وسعت بندر امیرآباد مازندران در شهرستان بهشهر اضافه شده است، گفت: خدمات دولت باید هنرمندانه توسط رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی اطلاع‌رسانی شود.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید برای بیان دستاوردهای دولت و نظام تلاش کنند، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی در سفر چهارم دولت به مازندران از چاپ بنرهای تبلیغی خودداری کنند چراکه سفر دولت تشریفاتی نیست.

ابراهیمی در پایان رویکرد سفر دولت به استان‌ها را مردمی برشمرد.

انتهای پیام/2296/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول