اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور ماه امسال صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه 1040 واحدی مسکن مهر مرودشت

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس از بهره‌برداری پروژه ‌هزار و 40 واحدی مسکن مهر شهرستان مرودشت تا پایان شهریور‌ماه سال جاری خبر داد.

افتتاح پروژه 1040 واحدی مسکن مهر مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری در بازدید از برخی پروژه‌‌های راه و مسکن شهرستان مرودشت با اشاره به نقش کلیدی مسکن مهر در اقتصاد اظهار کرد: مسکن مهر از جمله طرح‌های راهبردی نظام و دولت‌های نهم و دهم بوده که در راستای مدیریت تامین مسکن اقشار جامعه شکل گرفته است.

وی با اشاره به زمان افتتاح مسکن مهر در مرودشت افزود: در صورت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان پروژه ‌هزار و 40 واحدی مسکن مهر مرودشت تا پایان شهریورماه 92 به اتمام می‌رسد.

قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در ادامه بازدید خود از برخی پروژه‌های راهسازی در این شهرستان به اهمیت بزرگراه مرودشت - درودزن اشاره کرد و گفت: با توجه به تردد بالا در این محور و همچنین جمعیتی که در این حوزه ساکن هستند و کشاورزی بودن این منطقه، لازم است تا اجرای این بزرگراه هر چه سریع‌تر صورت گیرد و پیمانکار مربوطه از هیچ اقدامی در راستای سرعت‌بخشی به پروژه کوتاهی نکند.

انتهای پیام/2448/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول