اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد

واگذاری 1000 واحد مسکن مهر در شرق مازندران

فرماندار نکا از واگذاری یک هزار و 50 واحد مسکن مهر تا خرداد ماه سال جاری در شرق مازندران با محوریت شهرستان نکا خبر داد.

واگذاری 1000 واحد مسکن مهر در شرق مازندران

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: ساخت و ساز مسکن مهر در نکا همچون سراسر کشور با قوت انجام می‌شود و اکنون بسیاری از جوانان ما به برکت وجود همین مسکن مهر صاحب خانه شده‌اند.

وی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم انقلاب عظیمی در بخش مسکن مهر اتفاق افتاد که به حق باید قدردان این نعمت بزرگ برای خانه‌دار شدن جوانان و نجات از بی‌خانمانی آنان باشیم.

رجبی با بیان اینکه ساخت مسکن مهر در شهرستان نکا در دولت دهم آغاز شد و در حال حاضر یک‌هزار و 700 واحد مسکن مهر در حال ساخت و ساز است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده بخش اعظمی از این واحدها تا قبل از پایان دولت دهم در نکا به افراد ثبت‌نام شده واجد شرایط واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: تسهیلات بانکی مناسبی در اختیار افراد واجد شرایط در این واحدها گذاشته شده و با مقداری آورده شخصی توسط افراد و استفاده از وام و تسهیلات 20 تا 25 میلیون تومانی، افراد صاحب‌خانه شدند.

فرماندار نکا گفت: ساخت و ساز مسکن مهر و ابتکار عمل در این زمینه از جمله مسائلی است که نباید نادیده گرفته شود و با کنترل و نظارت این ساخت و سازها انجام می‌شود.

رجبی پیشرفت فیزیکی مسکن مهر نکا را بسیار موفقیت‌آمیز عنوان و اظهار کرد: مشکلی در ساخت و تکمیل این پروژه‌ها وجود ندارد و تلاش می‌شود با همکاری مسئولان و مردم، بیش از یک‌هزار واحد از این مسکن‌های مهر خرداد ماه امسال به بهره‌برداری برسند.

وی اظهار کرد: مسکن مهر یک‌هزار و 700 واحدی نکا در زمین 25 هکتاری حاشیه غربی شهرک شهید عباسپور نکا واقع شده است و با عقد قرارداد و ارائه نقشه‌های موردنظر اکنون با همکاری شرکت‌ها و تعاونی‌های مختلف در حال انجام کار است.

فرماندار نکا گفت: تامین زیرساخت‌های مسکن مهر از تعهدات دولت است و زیرساخت‌های لازم برای اجرای فاز نخست مسکن مهر نکا از سوی دولت تامین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاید در برخی از موارد مشکلاتی وجود داشته و براساس برنامه‌ریزی اولیه واحدها واگذار نشده است اما در مجموع ساخت و سازها با دقت و تیزبینی و کنترل در حال انجام است و جای نگرانی در واگذاری نیست.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول