اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان:

استاد مطهری در حفظ حقیقت با احدی سازش نکرد/ اجرای برنامه‌های گرامیداشت شهید مطهری در دامغان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: استاد مطهری در حفظ حق و حقیقت با احدی سازش نکرد، وارد هیچ زد و بند سیاسی نشد و خود را تسلیم هیچ جریانی نکرد.

استاد مطهری در حفظ حقیقت با احدی سازش نکرد/ اجرای برنامه‌های گرامیداشت شهید مطهری در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام مهدی مقری هم‏زمان با روز معلم و شهادت استاد مطهری در نشستی با شماری از فرهنگیان گرمساری افزود: زندگی استاد مطهری در یک هدف خلاصه شده بود و آن عرضه اسلام به دور از هر گونه پیرایه بود و به همین جهت در طول زندگی در معرض انواع اتهام‌ها، بی‌مهری‌ها و دشمنی‌های دیگران قرار گرفت.

وی افزود: مهم‌ترین چیزی که این استاد بزرگوار با آن مبارزه کرد مریدپروری بود و هیچ مریدی برای خود نساخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان حق‌گویی و صراحت بیان را یکی خصوصیات برجسته استاد بیان کرد و افزود: موضع‌گیری ایشان نسبت به افکار افراد و گروه‌ها باعث شده بود که ضمن داشتن دوستان متعهد و فداکار دشمنان سرسختی نیز داشته است.

مقری بیان کرد: استاد مطهری از همان اوایل جوانی به موازات وارد شدن در عرصه علمی از خودسازی و حیات معنوی خود غافل نشد و در این دو عرصه با موفقیت گام برداشت.

وی توسل به اهل بیت عصمت و طهارت که انسان را در درگاه خداوند بزرگ و آبرومند می‌کند، یکی دیگر از ویژگی‌های حیات معنوی استاد مطهری بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان عنوان کرد: استاد مطهری مقید به نماز اول وقت بود و هیچ کاری در موقع نماز برای ایشان به اندازه نماز به موقع اهمیت نداشت.

مقری با توجه به اینکه ما باید استاد مطهری را سرلوحه کار خود قرار دهیم، بیان داشت: شهید مطهری عمر گرانمایه خویش را صرف ترویج گسترش  فرهنگ ناب و اصیل قرآن کرد و انس و الفت خاصی به قرآن داشت.

وی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را برگزاری مراسم گرامیداشت روز عقیدتی، اجرای مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با موضوع شهید مطهری، توزیع بروشور، پوستر، ارسال پیامک و گلباران مزار شهدا و دیدار با امام جمعه و اجرای برنامه صبحگاه و گرامیداشت یاد شهید مطهری در پایگاه‌ها عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، بیش از 10 برنامه در سالروز شهادت استاد مطهری و آغاز هفته عقیدتی و سیاسی در نمایندگی سپاه دامغان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2249/ع/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول