اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

‌تسهیلات زودبازده بانکی خوزستان 170 میلیارد تومان بود ‌

استاندار خوزستان گفت: ‌سال گذشته همه تسهیلات زودبازده بانکی در استان تنها 170 میلیارد تومان بود به همین دلیل در خوزستان چندان نمی‌توان بر روی منابع اعتبارات بانکی حساب باز کرد.

‌تسهیلات زودبازده بانکی خوزستان 170 میلیارد تومان بود ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در کارگروه سرمایه گذاری استان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: در خوزستان منابع بسیاری وجود دارد و امتیازاتی که در این استان وجود دارد در هیچ جای کشور وجود ندارد.

*وجود منطقه آزاد اروند باعث برتری خوزستان شده است

وی افزود: وجود بنادر متعدد و نیروی انسانی مناسب، مجتمعات پتروشیمی و همچنین منطقه آزاد اروند باعث برتری خوزستان نسبت به استان‌های دیگر شده است پس باید هر چه بهتر از فرصت‌های سرمایه گذاری در این مناطق استفاده کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: در سال جاری به دنبال برگزاری یک همایش سرمایه گذاری در استان هستیم تا دستگاه‌های اجرایی با نحوه سرمایه گذاری آشنا و طرح‌های خود را با استفاده از تجربیات دیگران به اجرا درآورند.

*تسهیلات زودبازده بانکی، 170 میلیارد تومان

وی اضافه کرد: سال گذشته همه تسهیلات زودبازده بانکی در استان تنها 170 میلیارد تومان بود به همین دلیل در خوزستان چندان نمی‌توان بر روی منابع اعتبارات بانکی حساب باز کرد.

حجازی خطاب به دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید صنایع پایین دستی و میانه را به حرکت درآورند چرا که در این بخش اشتغال بسیاری می‌توان ایجاد کرد.

*نباید به اعداد و ارقام قانع باشیم

استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به بستری که در خوزستان فراهم است نباید به اعداد و ارقام کنونی قانع باشیم و باید پا را فراتر نهاد و از ظرفیت‌های استان استفاده بهینه کرد.

وی اظهار کرد: اگر قصد داریم به وضعیت اشتغال استان سر و سامان دهیم باید طرح‌های کلان سرمایه‌گذاری را اجرایی کرد نه این که تمام تلاش خود را بر روی طرح‌های کوچک صرف کنیم.

استاندار خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در خوزستان صدها واحد صنعتی باید کار کند تا وضعیت اشتغال استان حفظ شود. 

انتهای پیام/ 72001/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول