اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

توسعه 50 هزار هکتار باغ در اراضی شیبدار اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: قرار است طی امسال و سال آینده با موافقت وزارت جهاد کشاورزی توسعه 50 هزار هکتار باغ در اراضی شیبدار اتفاق بیفتد.

توسعه 50 هزار هکتار باغ در اراضی شیبدار اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نمین اظهار داشت: در کنار توسعه این باغات مثمر و ثمربخش طرح انتقال آب از قزل‌اوزن به جد پیگیری می‌شود و قرار است با موافقت وزارت نیرو و براساس سهمیه در نظر گرفته شده برای دشت اردبیل خط انتقال مورد نظر اجرایی شده و طرح‌های توسعه‌ای در حوزه آب و خاک از این بابت عملیاتی شود.

وی از اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار کمکی برای توسعه آب و خاک شهرهای اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین خبر داد و تصریح کرد: در این شهرستان‌ها با موافقت جهاد کشاورزی قرار است توسعه 50 هزار هکتار باغ به شکل مثمر در اراضی شیبدار اتفاق بیفتد.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محور توسعه این استان کشاورزی و گردشگری است، ضرورت دارد بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه آب و خاک و توسعه کشاورزی اتفاق بیفتد که البته در این زمینه حرکت‌ها و اقدامات راهبردی نیز مد نظر است.

این مسئول همچنین از کسب مجوز احداث بیمارستان 64 تختخوابی نمین و 32 تختخوابی نیر خبر داد و اضافه کرد: قرار است با حضور وزیر بهداشت در سوم خرداد عملیات اجرایی این مجموعه‌ها آغاز شود.

شورای نظارت اجازه بی‌قانونی در انتخابات شوراها را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار به برخی از نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا در آغاز تبلیغات زودهنگام بیان کرد: شورای نظارت بر انتخابات که مسئولیت آن را مجلس شورای اسلامی عهده‌دار است، تمام تحرکات و اقدامات کاندیداهای احتمالی را رصد می‌کند و اجازه نمی‌دهد، کوچک‌ترین بی‌قانونی در این عرصه مشاهده شود.

حقیقت‌پور یادآور شد: اعضای شورای نظارت در شهرها و بخش‌ها تشکیل جلسه داده و برنامه‌های خود را برای اظهارنظر در مورد صلاحیت کاندیداها انجام می‌دهند و براساس قانون کاندیداهای رد صلاحیت شده نیز فرصت دارند تا با ارائه شکایت خود در شورای نظارت شهرستانی و استانی مسائل آنها مطرح شود.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با همت و تلاش این مجموعه زمینه‌ای برای خلق حماسه سیاسی با مشارکت حداکثری مردم به وجود آید و ما تمام موازین قانونی و مراقبت‌های لازم را به کار گرفتیم تا کوچک‌ترین عدولی از قانون و حرکت‌های منسجم در این زمینه صورت نگیرد.

حقیقت‌پور، انتخابات باشکوه در 24 خرداد را زمینه‌ساز حماسه بزرگ سیاسی و تبدیل این حماسه به قدرت ملی توصیف کرد و افزود: در این دوره از انتخابات، رقابت کاندیداهای سه قطب انتخاباتی است که امیدواریم مردم از بین کاندیداها اصلح‌ترین فرد را برای سکانداری چهار سال آینده کشور برگزینند.

انتهای پیام/62003/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول