اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته صورت گرفت

تحقق 110 درصدی اعتبارات هزینه‌ای در کرمان

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: 67 میلیارد تومان در زمینه اعتبارات هزینه‌ای هم در سال گذشته برای استان کرمان مصوب شد که رقمی برابر با 74 میلیارد تومان معادل با 110 درصد محقق شد.

تحقق 110 درصدی اعتبارات هزینه‌ای در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: اعتبارات 252 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای استان کرمان در سال گذشته مصوب شد که 25 درصد این اعتبار با رقمی برابر با 63 میلیارد تومان محقق شد.

وی بیان کرد: سهم استان کرمان از اعتبارات دو درصد نفت طی سال گذشته 76 میلیارد تومان بود که از این میزان 32 میلیارد تومان معادل چهار درصد مجموع اعتبار مصوب تحقق یافت.

معاون استاندار کرمان افزود: 68 درصد از اعتبار 87 میلیارد تومانی اعتبارات ملی که استانی شده هم در استان کرمان طی سال گذشته محقق شد.

تکلوزاده خاطرنشان کرد: اعتبارات طرح‌های سفر مقام معظم رهبری به استان کرمان 16 میلیارد تومان بود که 100 درصد این اعتبار اختصاص یافت و 60 درصد نقدینگی آن به استان کرمان رسید.

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته 518 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای استان کرمان تصویب شد که 217 میلیارد تومان محقق و در بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان ابراز داشت: در زمینه اعتبارات هزینه‌ای هم در سال گذشته 67 میلیارد تومان برای استان کرمان مصوب شد که رقمی برابر با 74 میلیارد تومان معادل 110 درصد محقق شد.

تکلوزاده عنوان کرد: طی سال گذشته و در بخش اعتبارات اختصاص یافته به سایر هزینه‌ها 108 میلیارد تومان در استان کرمان به دستگاه‌های اجرایی پرداخت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم در این نشست اظهار داشت: در 20 شهرستان تابعه استان کرمان مجتمع‌های فرهنگی و هنری احداث شده است، اما سه شهرستان فاقد این مجتمع‌ها هستند.

احمد سعیدی خواستار اختصاص بودجه لازم برای اجرای طرح‌های فرهنگی و ساخت مجتمع‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌های فاقد این مجموعه‌ها شد و افزود: تمهیدات لازم برای زیرساخت‌های شاخصه‌های فرهنگی در نقاط مختلف استان کرمان اندیشیده شود.

انتهای پیام/80019/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول