اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

ساخت سریال «پد خندق» نیاز به اعتبارات دارد

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در صورت وجود اعتبارات، حاضر به انجام کارهای بزرگ در راستای کمک به فرهنگ ایثار و شهادت در استان هستیم، گفت: اتمام پروژه ساخت سریال «پد خندق» نیاز به اعتبارات دارد.

ساخت سریال «پد خندق» نیاز به اعتبارات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسلم رحیمی در نشست کمیته برنامه‌ریزی حماسه پد خندق در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون که عزم جدی برای برگزاری مراسم پد خندق در این استان از سوی مسئولان وجود دارد، نباید این فرصت گران‌بها را از دست بدهیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کارهای خوبی توسط برخی از دستگاه‌ها از جمله سپاه فتح استان، حوزه هنری و صدا و سیما انجام شده که باید برخی مشکلات کوچک را برطرف کنیم تا بتوان این حماسه را به خوبی در استان برای جوانان شناسایی و معرفی کرد.

رحیمی از برنامه‌هایی که قبل از مدیریت خود در زمینه پد خندق در صدا و سیما تهیه و تدارک دیده شده بود، سخن به میان آورد و گفت: کارهای خوبی از قبل شده بود و بنا بود که مستند از حماسه تولید شود که با مطالعه آن و در نظر گرفتن همه جوانب، طرح را به هم زده و مستند بازسازی را بهتر تشخیص دادیم.

وی با بیان کارهایی که در راستای تولید مستند 26 قسمتی صورت گرفت، تصریح کرد: با جمع‌آوری چهار تا 5 هزار مستند مکتوب و نوارهای مختلف و استناد به مستندات «کتاب پایی که جا ماند» ساخت سریال 26 قسمتی در دستور قرار گرفت.

این مسئول، برخی مشکلات و کمبود اعتبارات را باعث وقفه در اجرای این کار بزرگ دانست و گفت: اگر مسئولان محترم استانی در بحث اعتبارات صدا و سیما را یاری دهند، خواهیم توانست این کار بزرگ را در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم، چراکه ساخت و تهیه چنین برنامه‌هایی هزینه‌های بسیار زیادی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فضاسازی در همه مناطق استان برای معرفی حماسه پد خندق را مهم دانست و گفت: نباید برنامه‌های این حماسه تنها به مرکز استان و شهر یاسوج منتهی و ختم شود، چراکه دیگر شهرستان‌ها هم در این حماسه سهم بالایی داشتند.

وی در پایان یک روز را برای تبیین این حماسه در سطح استان کافی ندانست و گفت: باید هفته‌ای را در استان به این نام مزین کنیم و در همه مناطق برنامه‌های به خصوص اجرا شود تا بتوانیم آن را برای جوانان که حماسه را از نزدیک لمس نکرده‌اند، عینیت ببخشیم.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول