اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

دستگاه‌های اجرایی مانده اعتبارات عمرانی را جذب کنند

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان فرصت دارند تا آخر خردادماه اعتبارات مانده خود را جذب کنند.

دستگاه‌های اجرایی مانده اعتبارات عمرانی را جذب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه کمیته جذب اعتبارات استان اردبیل اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا پایان خردادماه فرصت دارند نسبت به جذب مانده اعتبارات عمرانی سال 91 اقدام کنند.

وی با تأکید بر پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب مانده اعتبارات سال 91 تصریح کرد: آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که تاکنون نسبت به جذب مانده اعتبارات خود اقدام نکرده‌اند، حداکثر تا پایان خردادماه فرصت دارند در مورد جذب آن اقدام کنند.

میرجعفریان خاطرنشان کرد: در فرصت یاد شده باید مدیران تلاش کنند تا ریالی از اعتبارات استانی از محل عمرانی برگشت نخورد.

این مسئول از دستگاه‌های اجرایی خواست تا به سرعت مانده اعتبارات سال 91 را جذب و در چارچوب مقررات هزینه و اسناد مثبتی را به مبادی ذیربط ارایه کنند تا شاهد شکوفایی و رشد و توسعه استان در تمام زمینه‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی با استفاده درست از منابع، مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی منسجم تا فرصت باقی‌مانده از تمام ظرفیت‌های خود در راستای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اجرا توأم با نظارت دقیق و کنترل مستمر استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌برداری بیش از 300 پروژه عمرانی در زمینه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی در اقصی نقاط استان تا سوم خردادماه امسال، روز ایثار و مقاومت و آزادی خرمشهر خبر داد.

میرجعفریان بیان کرد: بیش از یک‌هزار و 900 پروژه نیمه‌تمام در سطح استان اردبیل در حال اجرا است که تلاش می‌کنیم دو سوم این پروژه‌ها را با پیگیری‌ها و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی تا پایان امسال تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه‌ها می‌تواند بخش عظیمی از نقص و کوتاهی‌ها در حوزه خدمات‌رسانی را کاهش دهد، ادامه داد: ‌انتظار می‌رود به سرعت و در زمان مقرر طرح‌ها و پروژه‌ها به سرانجام برسد تا مردم از مزایای آن بهره بگیرند.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول