اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

85 درصد اعتبارات بخش کشاورزی گلستان جذب شد/ گلستان 9 پله صعود کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: بر اساس ارزیابی‎های انجام شده بیش از 85 درصد اعتبارات بخش توسعه کشاورزی استان جذب شده است.

85 درصد اعتبارات بخش کشاورزی گلستان جذب شد/ گلستان 9 پله صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدنصیر سیدمحمدی ظهر امروز در سی و هشتمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان گلستان اظهار داشت: میزان اعتبار سال 1391- 1390 حدود 256 میلیارد تومان بود که خوشبختانه اعتبار سال 1390 کاملاً جذب شده است.

وی در خصوص جذب اعتبارات سال گذشته بخش توسعه کشاورزی گلستان تصریح کرد: بیش از 85 درصد اعتبار سال 1391 که معادل 81 میلیارد تومان بود، جذب شده است.

20 اردیبهشت مهلتی برای تصویب نهایی تمام پرونده‎ها توسط بانک‎های گلستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان یادآور شد: مابقی اعتبارات با تصمیمی که با مدیران بانک‎ها گرفته شده، قرار است تا 20 اردیبهشت ماه سال‌جاری، تمام بانک‎ها پرونده‎ها را به تصویب نهایی برسانند تا پرداخت از طریق صندوق توسعه ملی انجام شود.

سیدمحمدی در خصوص اقدامات انجام شده در بخش توسعه بخش کشاورزی استان بیان داشت: بیشترین سهم در بخش دام و طیور و سپس حوزه مکانیزاسیون بوده است.

وی سرعت و دقت کامل در جذب اعتبارات بخش کشاورزی را یکی از نقاط مثبت عنوان کرد و گفت: میزان پرونده‎هایی که از شرایط راستی‌آزمایی انحراف داشته 4.3 درصد بوده است که این رقم بسیار قابل قبول است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اظهار داشت: ماهی که در پیش داریم باید کل پرونده‎هایی که پرداخت شده تبدیل به فیزیک کار شود و همه آنها را راستی‎آزمایی خواهیم کرد و تلاش می‎شود که هیچ انحرافی در پرداخت‎ها وجود نداشته باشد.

سیدمحمدی در خصوص وضعیت و جایگاه کشاورزی گلستان یادآور شد: با تلاش‎های صورت گرفته، رتبه گلستان ابتدا در حد 22 الی 23 بوده است که اکنون به رتبه 14 رسیده‎ایم و معتقدم می‎توانیم رتبه اول را نیز داشته باشیم چراکه کارها با دقت و حساسیت بسیار زیاد و با نظارت بسیار دقیق در حال انجام است.

وی اذعان کرد: در اسفندماه سال گذشته؛ هفته‎ای حدود 15 میلیارد تومان جذب داشتیم و در حال حاضر حدود 17 میلیارد تومان باقی مانده است که بیش از یک ماه و نیم این رقم باقی مانده و جذب این اعتبار بیش از یک هفته طول نمی‎کشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه برای تعادل در ایجاد اعتبارات شهرستان‎ها به دلیل اینکه بانک کشاورزی استان پرداخت‎هایی از قبل انجام داده است، خاطرنشان کرد: به زودی 17 میلیارد تومان اعتبار این بخش نیز جذب می‎شود که با این اقدام گلستان می‎تواند به رتبه یک تا چهارم ارتقاء پیدا کند.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول