اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان:

990 معلم در کنگان فعالیت دارند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان از فعالیت 997 معلم در شهرستان کنگان خبر داد.

990 معلم در کنگان فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: معلم کلید طلایی عدالت و پیشرفت است که وقتی نام بالنده‌اش در صحنه زندگی حلول می‌کند از گرمای مهر و عشق او دانه‌های معرفت و تربیت جوانه می‌زند و رشد می‌کند.

وی افزود: هفته بزرگداشت مقام معلم بهانه زیبایی برای قدردانی از زحمات این انسان‌های شریف و مؤثر و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با نقش «طراز اول» است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان خاطر نشان کرد: قدرشناسی از مقام معلم یک سنت قرآنی و اسلامی و وظیفه همه آحاد جامعه است و در راستای تعالی بخشیدن به تربیت فرزندان و ساختن فرداست.

شریف با تجلیل از خدمات شایسته شهید مطهری به جامعه اسلامی تصریح کرد: برای جامعه اسلامی ما، جای سعادت است که همه ساله در سالروز شهادت بزرگمرد حکمت و معرفت استاد شهید آیت‌الله مطهری از گوهر ارزشمندی به نام معلم تجلیل می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان از فعالیت 997 معلم در شهرستان کنگان خبر داد و گفت: 997 معلم در مدارس این شهرستان امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را به عهده دارند و همواره شاهد رشد و پیشرفت سطح تعلیم و تربیت هستیم.

شریف با تشریح برنامه‌های هفته معلم سرکشی از خانواده شهدا، دیدار و نشست با امام جمعه، نشست سیاسی فرهنگیان، تجلیل از معلمان نمونه را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی بیان کرد: برای ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت به همت معلمان و فرهنگیان نیاز است و بحمدالله با اجرای طرح تحول بنیادین شاهد موفقیت‌های خوبی در این مسیر بوده و خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول