اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

افزایش 43 درصدی فعالیت‌های دینی و تبلیغی در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از افزایش 43 درصدی فعالیت‌های دینی و تبلیغی در این شهرستان خبر داد.

افزایش 43 درصدی فعالیت‌های دینی و تبلیغی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه یک ضرورت است و به ویژه روحانیون باید در این عرصه تلاش بیشتری کنند.

وی افزود: افزایش کیفیت فعالیت‌های دینی و مذهبی در دستور کار قرار دارد و با همه امکانات و توانمندی برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری یادواره شهدا در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم یادواره شهدا در دبیرستان دخترانه تیزهوشان شهر کنگان برگزار می‌شود.

اهرمی ابراز داشت: شهر و دیار ما با عشق به شهادت و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران عجین شده است و مردم ما عاشق و دلباخته شهادت هستند.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا در واقع نوعی مقابله با دشمنان در زمینه فرهنگی است و حضور شهدا را در اذهان و جامعه ما زنده می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: با همکاری این اداره و دبیرستان دخترانه تیزهوشان کنگان، مراسم یادواره شهدا، 12 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری در این دبیرستان برگزار می‌شود.

اهرمی با بیان اینکه توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و معرفی الگوهای شهید و شهادت از اهداف این یادواره است، اضافه کرد: همه مسئولان و مردم باید برای برگزاری مراسمات ارزشی و مذهبی پیشگام شوند.

وی تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان خود برای تثبیت نظام اسلامی فداکاری کردند و باید یاد و نام این عزیزان گرامی داشته شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در ادامه از افزایش 43 درصدی فعالیت‌های دینی و تبلیغی در سال 91 در این شهرستان خبر داد.

اهرمی اظهار داشت: حضور گسترده و نقش‌آفرینی فعالان دینی و تبلیغی با رویکردهای مختلف منتهی به افزایش برنامه‌ها و توسعه فرهنگی خواهد شد.

وی گفت: افزایش کانون فرهنگی از یک به 22 کانون، صدور 5 هیئت مذهبی جدید، تهیه و ارسال 15 مورد صورت جلسه شئونات فرهنگی، تأسیس انجمن اسلامی اصناف و بازار در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال 91، تأسیس 5 انجمن اسلامی در سطح ادارات شهرستان، افزایش 20 درصدی معتکفین نسبت به سال گذشته، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با فعالیت 7 هسته فرهنگی و 4 بوستان معرفت با حضور 300 شرکت کننده از مسایل مهمی است و ما شاهد افزایش 43 درصدی فعالیت‌های دینی و تبلیغی در سطح این شهرستان و انعکاس آن در سطح استان بوده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: رویکرد این اداره در سال 92 این است که با همکاری فعالان فرهنگی و مذهبی برنامه‌هایی در سطح مطلوب و با بازدهی بالا انجام دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول