اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اعلام کرد

اجرای جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در 100 مسجد و حسینیه کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در 100 مسجد و حسینیه کنگان خبر داد.

اجرای جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در 100 مسجد و حسینیه کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با تکریم مادران اظهار داشت: مادر مظهر عشق و الطاف خداوندی است.

وی افزود: در مقام مادر، نبی مکرم (ص) سخنی دارد که می‌فرمایند: هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می‌ماند و این سخن بزرگ، احترام ما به مادر را دو چندان می‌کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مادر واژه‌ای است سرشار از امید و عشق، واژه‌ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می‌آید و دعای مادر همیشه بدرقه راه فرزندان است و فرزندان باید قدردان این گوهر زیبای الهی باشند و روز میلاد حضرت فاطمه(س) که به روز مادر نامگذاری شده فرصتی است تا با تقدیم هدیه‌ای تشکر عملی خود را نشان دهیم.

اهرمی گفت: حضرت فاطمه (س) بی‌تردید نه تنها از دوستان خداست بلکه از بهترین اولیای الهی است و محبت به اولیای الهی نیز نشانه دوستی با خداست.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) چنان جایگاه بلندی در قلب حضرت رسول (ص) پیدا کرد که محبت و شیفتگی رسول خدا (ص) نسبت به او زبانزد خاص و عام شد و تعبیرات بسیار بلند و لطیفی از زبان رسول خدا نسبت به آن گوهر تابناک تراوش کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: از عالی‌ترین الگوهای قابل پیروی برای انسان‌ها به ویژه زنان، حضرت فاطمه زهرا (س) است و درس محبت در خانه حضرت زهرا(س) به طور کامل ارائه می‌شد.

اهرمی بیان کرد: حضرت فاطمه(س) خود از سر چشمه محبت و عطوفت رسول خدا(ص) سیراب شد قلبش کانون محبت به همسر و فرزندانش بود و در واقع آیینه‌دار محبت حضرت رسول (ص) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در 100 مسجد و حسینیه کنگان خبر داد و افزود: افزایش کیفیت برنامه‌ها مهم‌ترین اولویت تبلیغات اسلامی است.

وی در ادامه با تبریک میلاد حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) پرچمدار جاودانه حماسه‌های سیاسی و اقتصادی است.

اهرمی گفت: حضرت امام خمینی (ره) به حضرت زهرا (س)و امام حسین (ع) علاقه‌ای خاص داشتند و هر وقت نام این دو بزرگوار را می‌شنید اشک می‌ریختند و اندوهگین می‌شدند.

وی افزود: به نظر حضرت امام(ره) اگر زنان مسلمان شیعه ایرانی، زهد و تقوا و ساده‌زیستی و حق پرستی حضرت زهرا (س)را تبعیت نکند باید بدانند که داخل در روز زن نشده‌اند و شرافت این روز را درک نمی‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) پرچمدار جاودانه حماسه‌های سیاسی و اقتصادی است؛ ایشان با ایجاد انقلاب اسلامی ایران بزرگترین حماسه سیاسی عالم اسلام را رقم زد و با طرح اقتصاد اسلامی شکوفایی جهان اسلام را تثبیت کرد.

وی یادآور شد: تمامی طرح‌های براندازی که دشمنان علیه ایران اسلامی ترتیب می‌دادند عموما اقتصادی و سیاسی بود که امام خمینی(ره) با اجرای راهبردهای دیپلماتیک مقابله می‌کردند.

انتهای پیام/2451/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول