اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف سبزوار خبرداد

برگزاری نخستین آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم در سبزوار

رئیس اداره اوقاف شهرستان سبزوار گفت: اولین آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در شهرستان سبزوار برگزار شد.

برگزاری نخستین آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت السلام و المسلمین محمد صفرپورراد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره بیش از 275 تن شرکت کردند که برگزیدگان با کسب امتیاز 60 از طرف اداره اوقاف کل استان خراسان‌رضوی گواهی حفظ دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: این دوره در سه مقطع زیر 12 سال، 12تا 18 سال و 19 سال به بالا برگزار گردید که مقطع نخست سال جز سی قرآن کریم، مقطع دوم جزء یک و دوم قرآن کریم و مقطع سوم جزء سی، یک و دوم قرآن کریم را آزمون دادند.

وی از ثبت نام مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در سبزوار خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام این دوره از مسابقات با استقبال خوبی روبه‎رو شده است که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد. 

صفرپور راد ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه پیام رسان، حضور در مراکز فرهنگی، قرآنی، پایگاه‌های بسیج و سایت این سازمان ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/70021/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول