اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ساری خبر داد

رقابت 300 حافظ قرآن در امامزاده عباس(ع) ساری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از رقابت 300 حافظ قرآن کریم در آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در امامزاده عباس(ع) این شهرستان خبر داد.

رقابت 300 حافظ قرآن در امامزاده عباس(ع) ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی تربیت حافظان قرآن کریم در آستانه مبارکه امامزاده عباس (ع) شهرستان ساری برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: قرآن و اهل بیت (ع) دو امانت الهی که از سوی پیامبر اسلام به امتش هدیه شده است.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی، قرآن را مسیری برای سعادت بشر در این دنیا و آخرت دانست و تاکید کرد: اگر جامعه ما جامعه قرآنی شود و خانواده‌های ما سیرت اهل بیت(ع) را در زندگی روزمره خود پیاده کنند، هم جامعه سعادتمند می‌شود و هم خانواده‌ها به رستگاری دست پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که کشور ما باید 10 میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشد، افزود: بر اساس تدابیر شایسته سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سامانه اداره اوقاف ساری، یک هزار و 272 قاری در مسابقه حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری تصریح کرد: این داوطلبان تحت نظر مربیان مجرب و طی کلاس‌های آموزشی وارد این مسابقات شدند.

قربانی، طریقه آموزش حفظ قرآن کریم را به دو روش حضوری و غیرحضوری اعلام کرد و اظهار داشت: داوطلبان در روش حضوری در پایگاه‌های امامزاده عباس(ع)، تکیه پهنه‌کلا، آستانه ملامجدالدین(ع)، امامزاده یحیی(ع) و امامزاده ابوالحسن(ع) روستای پرچیکلا با همکاری جامعه القرآن‌الکریم ساری زیر نظر مربیان مجرب آموزش دیدند.

این مسئول ادامه داد: در روش غیرحضوری علاقه‌مندان از طریق سی دی و کتابچه‌ها دوره آموزشی را در منازل خود پیگیری کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری در پایان از رقابت 300 حافظ قرآن کریم در آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در امامزاده عباس(ع) شهرستان ساری خبر داد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول