اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف قوچان:

آزمون کتبی تربیت حافظان قرآن کریم در قوچان برگزار شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان از برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

آزمون کتبی تربیت حافظان قرآن کریم در قوچان برگزار شد

حجت‌الاسلام سیدعبدالحمید رحمانی‌حسینی که در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان، افزود: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در چهار بقعه متبرکه شهرستان قوچان از شهریورماه سال گذشته با ثبت‌نام 500 نفر آغاز شد و در اردیبهشت ماه امسال با شرکت 250 نفر در سه رده سنی هفت تا 12 سال، 13 تا 18 سال و 18 سال به بالا ادامه یافت.

وی اظهار داشت: آزمون کتبی امروز در بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده سیدجلیل(ع)، آرامگاه آقانجفی قوچانی و حسینیه بی‌بی رقیه(س) برگزار شد.

دبیر ستاد مسابقات قرآنی قوچان یادآور شد: افرادی که بتوانند حد نصاب نمره 60 را از 100 کسب کنند، گواهینامه پایان دوره را از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دریافت می‌کنند.

رحمانی با اشاره به اجرای طرح آموزشی در روستاهای داوودلی، بیگ‌نظر، کهنه‌فرود و دوغایی، اظهار امیدواری کرد این اداره بتواند مرحله به مرحله موانع و مشکلات را نسبت به سال‌های گذشته برطرف کند تا شاهد تربیت کثیری از حافظان قرآنی در سطح شهرستان قوچان باشیم.

مرکز شهرستان قوچان در فاصله 120 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/70006/ی20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول