اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

حیله‌های شیاطین غرب با حاکمیت قرآن خنثی شده است

امام جمعه پلدختر گفت: حیله‌های شیاطین غرب با حاکمیت قرآن خنثی شده است.

حیله‌های شیاطین غرب با حاکمیت قرآن خنثی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند صبح امروز در محفل انس با قرآن کریم در سالن ارشاد پلدختر اظهار کرد: قرآن در زوایای مختلف زندگی انسان نقش‌آفرین بوده و شفای تمام دردهای بشر است.

وی دفاع از قرآن و اهل بیت (ع) را شرف انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان از اسلام و قرآن هراس داشته و در تمام توطئه‌های خود یک هدف مشترک دارند که حذف اسلام بوده چرا که حیله‌های شیاطین غرب با حاکمیت قرآن خنثی شده است.

لروند آشنایی با قرآن را از ارزشمندترین نعمت‌ها دانست و افزود: همه مسائل و مشکلات دنیای امروز به دلیل فاصله گرفتن از قرآن است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز قرآن را نماد نورانیت دانست و گفت: قرآن کریم همواره بر ظلمت و تاریکی برتری دارد و انسان‌ها را به ابدیت پیوند می‌دهد، پس هر فرد مسلمان باید با قرآن مأنوس بوده و قرائت و تلاوت قرآن در جامعه گسترش داده شود.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی به برکات انس با قرآن اشاره کرد و افزود: قرآن دارای آثار و برکات فراوانی است و در برابر هجمه‌های امروز که شامل هجمه شدید فرهنگی است، پناه بردن به قرآن ضرورت دارد، زیرا تمسک جستن و مانوس شدن با قرآن و آموزه‌های متعالی آن تمام مشکلات بشر امروزی را حل کرده و دوای دردهای روحی و بعضاً جسمانی است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: قرآن موجب عزت، توانمندی، هوشیاری و آگاهی انسان‌ها می‌شود و بدون شک تمسک به قرآن و عمل به دستورات آن موجب هدایت انسان‌ها و داشتن زندگی آبرومند می‌شود.

علی کاییدی با بیان اینکه توجه به حقیقت قرآن، معنویت و مفاهیم آن بالاتر از قرائت و حفظ ظاهری است، افزود: امروز حقیقت قرآنی باید برای بشر تبیین شود، زیرا این امر نهایی‌ترین و کامل‌ترین طرحی است که در سایه آن بر دشمنان غلبه می‌کنیم و می‌توانیم با استفاده از آموزه‌های آن جوانان و نوجوانان خود را از تهاجم دشمنان در امان نگه داریم.

در ادامه قاریان قرآن آیاتی چند از کلام وحی را با صوتی دلنشین تلاوت کردند و حال و هوای ملکوتی به مراسم دادند.

در این محفل ملکوتی، فرماندار و علاقمندان به کلام وحی و جمعی از دانشجویان و اساتید مرکز آموزش عالی پلدختر حضور داشتند.

انتهای پیام/2304/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول