اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خبر داد

دستگیری جاعل کارت پایان خدمت در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: جاعل کارت پایان خدمت سربازی طی عملیاتی توسط ماموران پلیس آگاهی خراسان‌رضوی شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری جاعل کارت پایان خدمت در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مبنی بر اینکه شخصی با ارائه کارت پایان خدمت جعلی، قصد سوء‌استفاده از آن را دارد، در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در روند تحقیقات پلیس اداره مبارزه با جرائم خاص رایانه‌ای فرد موردنظر شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

بیدمشکی گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته متهم به دریافت کارت پایان خدمت در قبال پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال از شخص جاعل اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، فرد جاعل را شناسایی و در اقدامی پلیسی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیدمشکی یادآور شد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده با توجه به ادله پلیسی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقامات پلیسی معرفی شد.

 

انتهای پیام/70023/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول