اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

طرح غربالگری فشار خون در صدا و سیمای مرکز قم اجرا شد

طرح غربالگری فشار خون در صدا و سیمای مرکز قم و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مرحله اجرا در آمد.

طرح غربالگری فشار خون در صدا و سیمای مرکز قم اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هفته سلامت استان قم، همزمان با دومین روز هفته سلامت 10 نفر از تکنسین‌های زن و مرد دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه دو نفر متخصص قلب و مغز و اعصاب و دو نفر پزشک عمومی در قالب اکیپ غربالگری فشار خون دانشگاه علوم پزشکی قم به صدا و سیمای مرکز قم مراجعه کردند.

در این طرح که به صورت نمادین اجرا می‌شود پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تست فشار خون را بر روی کارکنان صدا و سیما انجام دادند؛ قرار است این طرح در برخی ادارات و کارخانجات قم نیز طی هفته سلامت انجام شود.

شمس‌الدین حجازی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این طرح اکیپ مزبور را همراهی می‌کرد و علاوه بر این دیدار کوتاهی نیز با بهرام محمدی‌نیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم داشت و با وی در خصوص این طرح و سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی قم در توسعه فرهنگ رعایت اصول بهداشتی – اسلامی گفت‌وگو کرد.

گفتنی است دکتر حجازی امروز همچنین در برنامه زنده رادیویی کاشانه صدای مرکز قم حضور یافت و علاوه بر این یکی از تکنسین‌های پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم تست فشار خون مجری برنامه را نیز در لابلای پخش زنده انجام داد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول