اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

دستگاه اجرایی نباید در خط انحراف قرار گیرد

امام جمعه رفسنجان گفت: نباید اجازه دهیم که دستگاه اجرایی کشور در خط انحراف قرار گیرد و باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که مطلوب نظام اسلامی باشد.

دستگاه اجرایی نباید در خط انحراف قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نباید اجازه دهیم که دستگاه اجرایی کشور در خط انحراف قرار گیرد و باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که مطلوب نظام اسلامی باشد.

وی ادامه داد: محبت به اهل‌بیت پیامبر اکرم (ص) بسیار ارزشمند است و بسیاری از اختلافاتی که در عالم اسلام به‌وجود آمد به علت اختلاف بر سر جانشینی حضرت محمد (ص) بود.

امام جمعه رفسنجان، نام حضرت زهرا (س) را برگرفته از نور خدا دانست و عنوان کرد: وقتی این نورانیت ایجاد شد، ملائک بینایی خود را از دست دادند.

وی با اشاره به سخنان علمای اهل سنت اظهار داشت: فردی که با عشق حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) بمیرد، مرگش شهادت و گناهانش بخشیده می‌شود و کسی که با دشمنی حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) از دنیا برود با کفر از دنیا رفته است.

امام جمعه رفسنجان، مقام نبوت را بدون اعتراف پیامبران بر برتری حضرت فاطمه (س) ناقص خواند و گفت: جایگاه حضرت زهرا (س) را نمی‌توان مانند یک زن معمولی تصور کرد.

رمضانی‌پور با تأکید بر حضور گسترده در خلق حماسه‌ سیاسی خاطرنشان کرد: ما فریب وعده‌ها و زیبا سخن گفتن‌ها را نمی‌خوریم چراکه اگر دستگاه اجرایی کشور در دست فردی نامطلوب و منحرف باشد وضع از این که هست صدها برابر بدتر می‌شود و مذهب و دین ما ضربه‌های زیادی می‌خورد.

وی برخی حملات ناجوانمردانه از سوی افراد ناآگاه به شورای نگهبان را سرپیچی از دستور حکومتی خواند و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند «کسی حق ندارد در مصاحبه‌ها و نطق‌ها به شورای نگهبان توهین کند».

خطیب جمعه رفسنجان افزود: دشمنان ما به دنبال نابودی جایگاه ولایت فقیه هستند اما ما تا آخرین قطره خون نمی‌گذاریم کسی به ولایت جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد کند و رهبر ما می‌فرماید «هر کس آرامش سیاسی را ملتهب کند، خیانت کرده است».

رمضانی‌پور به حضور بانوان در همایش پیاده‌روی صبح امروز در رفسنجان اشاره کرد و گفت: بیشتر بانوان شرکت‌کننده در این همایش دارای پوشش چادر و حجاب مناسب بودند که این امر نشان می‌دهد بانوان رفسنجانی بسیار محجبه هستند و آلودگی بدحجابی در این شهرستان به واسطه حضور افراد بدحجابی است که از شهرهای دیگر به رفسنجان می‌آیند.

انتهای پیام/80016/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول