اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داود احمدی‌نژاد:

پرچم فتنه امروز در دست جریان انحرافی است / مردم غرب رژیم صهیونیستی را قبول ندارند

بازرس ویژه سابق رئیس جمهور گفت: امروز پرچم فتنه در دستان جریان انحرافی قرار دارد و این جریان دنبال فتنه ‌ای جدید است.

پرچم فتنه امروز در دست جریان انحرافی است / مردم غرب رژیم صهیونیستی را قبول ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت داود احمدی‌نژاد امروز در نشست بصیرتی «گذر از فتنه و انحراف در انتخابات 92» در مسجد فاطمه زهرا (س) با اشاره به گذشت 34 سال از انقلاب پر شکوه و عظیم اسلامی در کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی تاروپود تمام مستکبران عالم را متلاشی کرده است.

وی ملت ایران را سردمدار نهضت اسلامی در دنیا معرفی کرد و افزود: تمام انسان‌های آزاده و افرادی که در مسیر آزادگی می‌خواهند گام بردارند امروز به مردم ایران می‌نگرند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

احمدی‌نژاد با تاکید براینکه تمام مردم دنیا به دنبال اراده ملت ایران هستند، بیان کرد: مردم کشورهای غربی امروز رژیم صهیونیستی را قبول ندارند و آن را متجاوز می‌دانند.

برادر رئیس جمهور به انهدام برج‌های دوقلو در آمریکا اشاره کرد و گفت: دنیای غرب با عمل مذکور می‌خواست بین اسلام و مسیحیت جنگ‌افروزی کند و با این بهانه به عراق لشگرکشی کرد.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی نقشه موزیانه‌ای را در کشور دنبال می‌کند، یادآور شد: شیاطین داخلی و خارجی امروز باهم همسو شدند.

* پرچم فتنه امروز در دست جریان انحرافی است

وی پرچم فتنه را امروز در دست جریان انحرافی دانست و تصریح کرد: افرادی که فتنه سال 88 را خلق کردند دل در گرو مفسدان عالم دارند و دشمن می‌خواهد ملت ایران را از مسیر عزت به ذلت بکشاند.

احمدی‌نژاد ایجاد شیرینی با گفتار و رفتار ولایت در وجود انسان را موجب رستگاری در دنیا و آخرت خواند و اظهار کرد: جریان انحرافی با سفر به مصر، ترکیه، کویت، بحرین و عربستان می‌خواهد خط مقدم سوریه را بشکند تا دل استکبار از آنها راضی شود.

بازرس ویژه سابق رئیس جمهور با بیان اینکه جریان انحرافی امروز در ارکان اجرایی کشور نفوذ کرده است، اظهار کرد: جریان انحرافی به دنبال کسب قدرت آمده است.

وی رفتار ملت ایران را ایمان، ایثار، از خودگذشتگی و ولایت‌پذیری عنوان کرد و افزود: جریان انحرافی اعتقادی به امام زمان (عج) ندارد و می‌خواهد ملت ایران را از مسیر صحیح خارج کند.

احمدی‌نژاد ملت ایران را پشت سر ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: ملت ایران مرید امام زمان (عج) است.

* جریان انحرافی عامل استکبار است

برادر رئیس جمهور اضافه کرد: جریان انحرافی در مقابل رژیم صهیونیستی سر تعظیم فرود آورده و عامل استکبار است.

وی رفتار جریان انحرافی با حمله صدام به ایران را یکی خواند و بیان کرد: جریان انحرافی نقش طالبان را در ایران ایفا می‌کند و همزمان مومن، ظالم و جنایتکار است.

احمدی‌نژاد در پایان به سفر تاجیکستان اشاره کرد و گفت: فردی که با مکتب ایرانی، بیداری انسانی و هدیه تهرانی به تاجیکستان می‌رود برای حضور در محضر امام زمان (عج) نبوده بلکه برای احیای فرهنگ پادشاهی است.

انتهای پیام/84001/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول