اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان:

‌جریان انحرافی مورد اقبال مردم کردستان نیست / کردستانی‌ها طعم عدالت را نچشیدند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان مهم‌ترین مانع توسعه کردستان را ضعف مدیریتی عنوان کرد و گفت: این ضعف‌ها موجب شده که طعم عدالت در کردستان به نسبت دیگر استان‌ها حس نشود.

‌جریان انحرافی مورد اقبال مردم کردستان نیست / کردستانی‌ها طعم عدالت را نچشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلیل مهدی‌عراقی در جمع خبرنگاران ‌از ضعف مدیریتی در استان به عنوان مهم‌ترین مانع در برابر توسعه و تعالی کردستان نام برد و اظهار کرد: انتقاد شدید رئیس جمهور در سفر اخیر به استان کردستان از بی‌توجهی و ضعف در اجرای پروژه راهسازی شمال - جنوب در استان و واگذاری مسئولیت ویژه این طرح به شخص وزیر راه و شهرسازی دلیلی قاطع بر ضعف مدیریتی مسئولان استان است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان به خدمات و فعالیت‌های دولت نهم و دهم در دیگر استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: متأسفانه به دلیل ضعف‌های مدیریتی در طی 8 سال اخیر حتی کردستانی‌ها نسبت به دیگر استان‌های کشور و همجوار خود از خدمات کمتری برخوردار شده و طعم عدالت را در دولت عدالت‌محور نهم و دهم همچون دیگر هموطنان در دیگر استان‌ها نچشیده‌اند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان افزود: ما حاضریم با آقای استاندار مناظره‌ای عمومی داشته باشیم و مباحث مطرح شده را به قضاوت مردمی بسپاریم.

عراقی اظهار داشت: وجود سرپرست برای معاونت عمرانی و  اداره‌کل سیاسی و انتخابات و تعداد زیاد مدیران پروازی در استان نشان از عدم قوام و پایداری استانداری کردستان دارد و در آستانه انتخابات نیز هنوز وضعیت ریاست ستاد انتخابات استان معلوم نیست و کسی معرفی نشده است.

عراقی با اشاره به فعالیت جریان انحرافی در استان کردستان همزمان با نزدیک‌شدن به ایام انتخابات، افزود: یقیناً مسئولیت مردم کردستان در ‌ارتباط‌ با توطئه‌های جریان انحرافی در دوران انتخابات بیشتر خواهد شد و  این جریان در کردستان اقبال عمومی کمتری خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد مردم ولایت‌مدار کردستان با هوشیاری و بصیرت حداکثری در عرصه انتخابات حاضر شده و به کاندیداهایی که احتمال می‌دهند با جریان انحرافی رابطه دارند، رأی ندهند.

عراقی در ادامه تصریح کرد: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برای تحقق شعار حماسه سیاسی حضور حداکثری مردم و معرفی کاندیداهای برنامه‌محور مدنظر بوده و چنانچه کاندیدایی از یک تشکل سیاسی در انتخابات پیروز شود چند مزیت خواهد داشت.

وی افزود: پاسخگویی در مقابل رهبری و قانون اساسی و پاسخگویی در برابر تشکل حامی‌اش برای عملیاتی‌کردن برنامه‌های ارائه شده از جمله مزیت‌های کاندیدایی است که از یک تشکل سیاسی در عرصه انتخابات شرکت می‌کند.

عراقی در پایان سخنان خود اعلام کرد: به منظور اطلاع‌رسانی به مردم شریف استان در خصوص توطئه‌های جریان انحرافی و تا نزدیکی زمان انتخابات سعی می‌شود هر ده روز یکبار نشستی مطبوعاتی را با اصحاب رسانه برگزار کنیم.

انتهای پیام/79006/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول