اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

اعلام برائت نماینده خرمشهر از هرگونه ارتباط با حلقه انحرافی

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت مرجع من است و کوردلانی که تهمت می‌زنند اول خود را اصلاح کنند.

اعلام برائت نماینده خرمشهر از هرگونه ارتباط با حلقه انحرافی

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با انتقاد از مطلب درج شده در خصوص ارتباط وی با گروه‌های انحرافی در یکی از سایت‌های خبری اظهار کرد: افرادی که من را به گروه‌های انحرافی نسبت داده‌اند هنوز "عبدالله سامری" را به خوبی نشناختند.

وی افزود: این آقایان از موضوعات روز غافلند که این مطالب را عنوان می‌کنند؛ من در دنیا و آخرت آن‌ها را عفو نخواهم کرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسی که در جنگ تحمیلی جان را در کف اخلاص گذاشته و باز روح و روان و جسمش برای پایداری نظام و انقلاب دریغ نکرده است چگونه امروز جزو گروه‌های انحرافی می‌شود؟!

*چشم بسته پیرو فرامین رهبری هستم

وی اضافه کرد: من، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی چشم بسته فرزند انقلاب و پیرو خط ولایت بوده و بدون چون و چرا بر فرامین مقام معظم رهبری ارج می‌نهم و در این مسیر فدایی می‌شوم.

سامری گفت: این افراد اگر ادعایی دارند چرا نام سرکرده گروه‌ انحرافی را که به من نسبت داده‌اند نمی‌آورند؟ چرا در این خصوص سکوت می‌کنند؟

*ولایت، مرجع من است

وی ادامه داد: من به‌عنوان خدمتگزار مردم شهرم، تنها به فکر رفع مشکلات شهروندان و ایجاد اشتغال و زندگی مرفه‌تری برای جوانان خرمشهری هستم و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نخواهم بود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ولایت مرجع من است و این آقایان کوردل که تهمت می‌زنند اول خود را اصلاح کنند!

*از هر مسئول و مدیری که برای خرمشهر گام مثبت بردارد حمایت می‌کنم

وی در ادامه بیان کرد: من از مردم شهرم، نیروهای بومی این منطقه و هر مسئول و مدیری که برای عمران و آبادانی خرمشهر گامی هر چند کوچک بردارد حمایت می‌کنم و با آنان همسو هستم و خواهم بود.

سامری در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از وعده وعیدهایی که دولت قول اجرایی آن‌ها را در شهرستان خرمشهر داده بود متاسفانه محقق نشد و همه می‌دانند که من نسبت به این امر همیشه یکی از معترضان بوده و هستم.

انتهای پیام/72001/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول