اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

شهرستان نور از حضور فرق انحرافی پاک است

امام جمعه شهرستان نور گفت: شهرستان نور از حضور فرق انحرافی پاک است.

شهرستان نور از حضور فرق انحرافی پاک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جدید که با موضوع «راهکارهای اجرای مقابله با بروز و ظهور و رشد جریان‌های انحرافی» برگزار شد، اظهار داشت: به رغم آسیب‌پذیری احتمالی، این شهرستان تحت تاثیر قرار نگرفت و از این جهت شهرستانی پاک است.

امام جمعه نور تاکید کرد: با وجود پاکی شهرستان از این موضوع نباید از کنار این مسایل به راحتی گذشت بلکه باید همواره موضوعات، تحرکات احتمالی را رصد کرد و با ارائه راهکارها و بومی سازی آن در مقابل این تهاجم فرهنگی ایستاد و مراقبت کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نور به ماموریت‌های سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: آموزش و پرورش باید همواره اقدامات پیشگیرانه داشته باشد و با برگزاری کلاس‌های آموزشی به ویژه برای کارکنان و مدیران خود از هرگونه انحراف احتمالی پیشگیری کند.

وی به اداره ورزش و جوانان هم تاکید کرد: بر سالن‌های ورزشی، نحوه فعالیت‌ها، پوشش لباس‌های ورزشی و سخنان مربیان نظارت بیشتری داشته باشد و روسای هیئت‌های ورزشی و مربیان را نیز به این امر حساس‌تر کند و مراقبت بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه نور آگاهی‌بخشی و حساس‌سازی در دانشگاه‌ها را نیز ضروری دانست و از ارشاد، مجمع امور صنفی و اتحادیه‌ها هم خواست تا بر فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، فروشگاه‌های لوازم تزئینی، لباس فروشی‌ها و... نظارت داشته و همواره رصد کنند.

رئیس اداره ارشاد نور نیز در این جلسه با تاکید بر نظارت بر فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، کتاب فروشی‌ها و... استفاده از عنوان‌های خارجی بر سردرب مغازه و فروشگاه‌ها را ممنوع دانست و خواستار تغییر این اسامی شد.

محمد محمدی همچنین پیشنهاد کرد: کمیته تخصصی علمی مشورتی برای اقدامات پیشگیرانه به ویژه در سطح دانشگاه‌ها تشکیل و راهکارهای علمی ارائه شود.

انتهای‌پیام/86023/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول