اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

نامزدهای انتخابات خودارزیابی داشته باشند

امام جمعه جهرم گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید یک خودارزیابی داشته باشند و اگر در خودشان توانایی پذیرفتن این مسئولیت را دیدند در انتخابات شرکت کنند.

نامزدهای انتخابات خودارزیابی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر دارالمومنین اظهار داشت: ما با نگاهی که به وضعیت کشور و نظام اسلامی در سطح دنیا داریم می‌توانیم با مشارکت چشمگیر و حداکثری در انتخابات خرداد ماه جایگاه نظام و انقلاب را بیش از پیش ارتقا داده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

این مسئول با اشاره به لزوم حضور پرشور و حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش رو، افزود: با توجه به تعداد بسیار نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید صالح‌ترین فرد را برای این منظور انتخاب کنیم.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه شاید برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صلاحیت پذیرفتن این پست را نداشته باشند، ابراز داشت: باید تمام تلاش خود را برای شناختن نامزدها و انتخاب فرد اصلح انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نهادهای نظارتی و راس آن شورای نگهبان وظیفه تایید و یا رد صلاحیت افراد را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: این نهاد متشکل از شش فقیه برجسته و با تجربه بوده که با جمع‌آوری اطلاعات از منابع موثق کار تایید و یا رد صلاحیت نامزدها را بر عهده دارند.

دژکام با بیان اینکه شورای نگهبان کارش را با جدیت و قاطعیت انجام می‌دهد، تصریح کرد: اگر شخصی صلاحیت کاندیداتوری و پذیرفتن مسئولیت رئیس جمهوری را نداشته باشد نباید تایید شود.

نماینده ولی‌فقیه در جهرم با بیان اینکه کسانی که به میدان انتخابات می‌آیند خودارزش‌بینی داشته باشند، متذکر شد: پست ریاست جمهوری یک مسئولیت سنگین است و به فرموده رهبری انقلاب نامزدهای انتخابات باید یک خودارزیابی داشته باشند و اگر در خودشان توانایی پذیرفتن این مسئولیت را دیدند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول