اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

خانواده‌ها در تربیت فرزندان دقت بیشتری به کار گیرند

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: خانواده‌ها در تربیت فرزندان نقش اساسی دارند و باید در این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

خانواده‌ها در تربیت فرزندان دقت بیشتری به کار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: نقش خانواده در تربیت فرزندان به صورت شایسته نقشی بی‌بدیل و غیر‌قابل انکار است و خانواده‌ها باید در انجام این وظیفه خطیر دقت و تلاش بیشتری داشته باشند.

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته معلم و همزمانی آن با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری از زحمات دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت تقدیر کرد.

امام جمعه شهرستان خلخال به شخصیت بارز حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) با عمر کوتاه خود فرزندانی را تحویل جامعه اسلامی دادند که دنیا با قرار گرفتن در زیر چتر علم و معرفت آنان می‌تواند به سعادت واقعی دست یابد.

رشتبری با تبریک روز کارگر از کارگران خواست تا با جدیت و پشتکار و صداقت در سنگر کار و فعالیت و تولید حاضر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: جایگاه زن در جهان غرب جایگاه مناسبی نبوده و غربی‌ها زنان را وسیله رسیدن به منافع خود قرار داده‌اند و حقوق این قشر را پایمال کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان خلخال به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع اجلاس بیداری اسلامی با حضور روحانیون اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید بر وحدت مسلمانان جهان داشتند و چون جایگاه رهبری به عنوان سکان اصلی هدایت جامعه در دست رهبر است و دشمنان قصد دارند این سکان رهبری را از دست عالمان بگیرند به هوشیاری بیش از پیش مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رشتبری در پایان سخنان خود به پاک نگه داشتن فطرت بخشیده شده از سوی خداوند متعال به بندگان تاکید کرد و رعایت تقوا را در تقرب جستن به پروردگار وظیفه همگانی عنوان کرد.

انتهای پیام/62008/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول