اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

جایگاه خانواده و زن در اسلام دارای بالاترین و رفیع‌‌ترین مرتبه است

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: جایگاه خانواده و زن در اسلام دارای بالاترین و رفیع‌‌ترین مرتبه است و خوشبختانه با انقلاب اسلامی ایران زنان جایگاه واقعی خود را پیدا کردند.

جایگاه خانواده و زن در اسلام دارای بالاترین و رفیع‌‌ترین مرتبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرهنگ پاسدار سید عطاءالله میرکمالی در همایش میلاد کوثر در اراک اظهار داشت: نقش زنان در تمام صحنه‎ها به ویژه انتخابات نقشی مهم و حساسی است که زنان باید بکوشند به درستی به وظایف خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: در سال ‌جاری حماسه سیاسی یک رویداد مهم و سرنوشت ساز است که می‌تواند به اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی منجر شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه زنان ایران اسلامی به تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) در تمام صحنه‌ها در کنار مردان حضور داشته و هیچ‌گاه آنها را چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در زمان‌های پس از آن تنها نگذاشتند، بیان کرد: زنان ایران اسلامی که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، همواره در کنار مردان برای عزت و سربلندی کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی تلاش کرده‌اند و انتخابات نیز به عنوان میدانی برای حضور، عرصه مناسبی برای نقش آفرینی زن مسلمان ایرانی در جامعه است.

وی با بیان اینکه زنان ایران اسلامی همواره هم‌پای مردان برای تعالی و توسعه ایران اسلامی تلاش کرده و خستگی به خود راه نداده‌اند، بیان کرد: جایگاه خانواده و زن در اسلام دارای بالاترین و رفیع‌‌ترین مرتبه است و خوشبختانه با انقلاب اسلامی ایران زنان جایگاه واقعی خود را پیدا کردند.

میرکمالی با اشاره به اینکه زنان در انقلاب اسلامی الگوی بی‌بدیلی برای زنان مسلمان کشورهای اسلامی منطقه و حتی زنان جهان هستند، ادامه داد: بدون شک زنان بصیر ایران با درک بالای سیاسی و دینی با شرکت در انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه‌های کشور نیز گفت: زن مسلمان ایرانی باید الگویی برای زنان سراسر دنیا بوده و ثابت کند که زنان آن جوامع نیز با پناه آوردن به اسلام عزیز می‌توانند در کمال آرامش و با حفظ شان و منزلت در تمامی صحنه‌ها حضور یابند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی افزود: امروز زنان ایران اسلامی با پیروی از حضرت فاطمه زهرا(س) در عرصه دفاع از حریم ولایت حضوری جدی دارند.

وی با اشاره به لزوم الگوگیری زنان از حضرت زهرا (س) تصریح کرد: بهترین و کاملترین الگو برای زنان و دختران حضرت فاطمه زهرا(س) است و الگوگیری از این شخصیت بزرگ زنان را در مسیر سعادت دنیا و آخرت قرار می‌دهد.

در این همایش ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از دو مادر شهید و یک زن کارآفرین بسیجی شهرستان اراک با اهداء لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/87006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول